آثار راه یافته به مرحله نهایی نمایشهای کوتاه زائر معرفی شدند

 

تربت حیدریه – ایرنا – آثار راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری نمایشهای کوتاه زائر در تربت حیدریه معرفی شدند.

دبیر این جشنواره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات داوران از میان ۴۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایشهای کوتاه در تربت حیدریه ۱۴ نمایش از هنرمندان کشور را جهت شرکت در مرحله نهایی جشنواره معرفی کرد.



رمضانعلی شورابی افزود: نمایشهای کوتاه سفر سوزنبان از استان آذربایجان غربی، در سپیده دم دیدمش از اصفهان، چهار قدم از اردبیل، سی بونار از بوشهر، زائر پیاده از خراسان رضوی، اینجا بدون مرز از خراسان رضوی، احیا از خراسان رضوی، قدم زدن در اتاق قرمز از خراسان رضوی، نیلوفرهای آبی از خراسان رضوی، کلاغپر از کرمانشاه، ناگهان اشک و جنون از گیلان، بادکنک از مازندران، رنج تار و پود از مرکزی و پناهم بده از همدان به این جشنواره راه یافتند.



وی اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری نمایشهای کوتاه زائر همزمان با دهه کرامت به میزبانی تربت حیدریه برگزار می شود.



شهردار تربت حیدریه افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود.



وی بیان کرد: سومین جشنواره سراسری نمایشهای کوتاه زائر با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تربت حیدریه اجرا می شود.



سومین جشنواره سراسری نمایش های کوتاه زائر از ۳۰ مرداد تا دوم شهریور ماه در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.



مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *