کنسرت موسیقی ‘بچه های ایران’ در تربت حیدریه برگزار شد

 

تربت حیدریه – ایرنا – ارکستر موسیقی و گروه کر 'بچه های ایران' به مناسبت هفته کودک یکشنبه شب به اجرای موسیقی و ترانه های ویژه کودکان و نوجوانان در تربت حیدریه پرداخت.

 

 

 

رهبر گروه موسیقی مزبور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این گروه موسیقی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و ۵۰ نفر نوازنده و خواننده عضو این گروه از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربت حیدریه می باشند.
مجتبی هرمزی با بیان اینکه این چهارمین اجرای صحنه ای این گروه است افزود: 'بچه های ایران'، بزرگترین گروه کر موسیقی کودک و نوجوانان کشور به شمار می رود که در جشنواره موسیقی فجر نیز برنامه اجرا کرده است.
وی عنوان سمفونی های اجرا شده توسط گروه بچه های ایران را 'سرزمین من'، 'ایران ایران'،
'آقای حکایتی'، 'مدرسه موش ها'، 'خونه ی مادر بزرگ' و موسیقی کلاسیک 'همبستگی' ذکر کرد و گفت: به زودی در مشهد و تهران نیز اجرای زنده خواهیم داشت.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربت حیدریه نیز گفت: اجرای موسیقی از جمله برنامه های این کانون بود که به مناسبت هفته کودک برگزار شد.
راحله فرستاده افزود: این کانون هم اکنون برای دو هزار و ۸۰۰ عضو خود که هزار و ۳۰۰ نفر آنان دختر هستند برنامه هایی را در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می کند.
وی گفت: بخش فرهنگی شامل ۲۳ برنامه از جمله قصه گویی، نشریه دیواری و کتاب خوانی، بخش ادبی شامل نمایش عروسکی، سفال، نقاشی، پویانمایی و عکاسی و بخش هنری نیز شامل خلاقیت های ادبی، شعر و داستان نویسی است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱ / ۶۰۵۳

 
 
 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *