جامعه‌شناس برجسته ایرانی در رشتخوار مدرسه می‌سازد

 

 

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: دکتر غلام‌عباس توسلی، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و از چهره‌های سرشناس جامعه‌شناسی کشور جهت ساخت مدرسه در زادگاه خود، رشتخوار، اعلام آمادگی کرده است.
 
محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان بیان کرد: دکتر غلام‌عباس توسلی  که عضوی از جامعه معلمان است و معلمی را  افتخاری بزرگی می‌داند نوجه به مدارس و دانش‌آموزان را اولین و مهمترین راه پیشرفت و تعالی در تمام زمینه‌ها می‌داند.
 
وی به نقل از دکتر توسلی گفت: برای هر پیشرفتی باید به مدارس به عنوان نهاد تعلیم و تربیت و زیر بنا توجه شود و و پرداختن به دانش‌آموزان بزرگترین سرمایه‌گذاری است و ساخت مدرسه توفیق بزرگی است که در کنار عمری تدریس در دانشگاه و خدمت به فرزندان وطنم نصیبم شد و بسیار خرسندم و خدا را شاکرم.
 
قاسم‌پور شهرستان رشتخوار را دارای افرادی مستعد دانست و تاکید کرد: جهت  شکوفایی دانش‌آموزان رشتخواری همه باید تلاش نماییم.
 
وی خاطرنشان کرد: دکتر توسلی پیش از این هم در شهرستان رشتخوار اقدام به ساخت مدرسه نموده که بنام خودش ثبت شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار از افزایش جذب خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان خبر داد و گفت: بعد از شناسایی، خیرین را در چهار کمیته خیرین  "مدرسه‌ساز"؛ "مدرسه‌یار"؛ "کلاس‌یار" و "دانش‌آموزیار" گروه‌بندی می‌کنیم و گفتنی است از خیرین سرشناس و چهره‌های با نفوذ جهت افزایش اعضای انجمن خیرین شهرستان دعوت به همکاری شده است.
 
وی با بیان این که بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز در این شهرستان در ۲۸۰ آموزشگاه این شهرستان در حال تحصیلند، گفت: تا کنون بیش از ۶۰ مدرسه در این شهرستان توسط خیرین در احداث شده است.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: ۱۵۰۴۷
انتهای پیام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *