نگاه عکس «م ـ خ!» حرام است عکس نتانیاهو مباح؟!

 

سردبیر محترم روزنامه اطلاعات
سلام علیکم ـ چرا نباید تصویر و نظریات رئیس جمهوری دوره اصلاحات آقای (م ـ خ!) در مطبوعات و تلویزیون چاپ و مطرح شود؟! اگر فرضاً ایشان متهم به گناه یا جرمی بوده باشند و در زمان وقوع شاکی خصوصی نداشته‌اند، دادستان وقت یا فعلی می‌توانسته و می‌تواند، به عنوان مدعی العموم وارد شده علیه نامبرده شکایت و اعلام جرم نماید. تا طبق نظر نهایی دادگاه مجرمیت وی ثابت یا تبرئه گردد.
اما تا زمانی که این اتفاق نیافتاده ایشان طبق اصل ۳۷ قانون اساسی که می‌گوید: (اصل، برائت است و هیچ‌کس [هیچ بند و تبصره‌ای ندارد!] از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود، مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.) مانند سایر مردم آزاد است که در صورتی که نظراتی دارد، همراه تصویر خود در رسانه‌ها مطرح نماید ـ این سخت‌گیری نسبت به آقای (م ـ خ) رئیس جمهوری دوره اصلاحات در حالی است که در مطبوعات و تلویزیون، مکرر عکس‌های اوباما و رؤسای سابق آمریکا ـ سران داعش ـ طالبان ـ القاعده ـ نخست وزیران اسرائیل به ویژه «نتانیاهو» و مخالفان جمهوری اسلامی همراه نوشته‌های مربوطه به ایشان چاپ و نشان داده می‌شود.
ـ سیاستی که قوه قضائیه و برخی دیگر در مواجه با آقای
(م ـ خ!) رئیس جمهوری اسبق ایران در پیش گرفته‌اند شخصیت وی را بسیار مخوف و منفورتر از نامبردگان ترسیم نموده‌اند‌.
ـ مهم آن که در این رابطه چیزی نمانده است که چهر‌ه‌ای متین و معتبر دینی یعنی آقای سید محمود دعایی را که سالیان سال است سمت مدیرمسئولی روزنامه اطلاعات را دارند به خاطر چاپ عکس و نظرات کسی که نه متهم است و نه مجرم به دادگاه بکشانند.
ـ انتظار دارد قوه قضائیه به طوری که همواره عمل به قانون را در نظر دارد با آقای (م ـ خ!) و اشخاص مشابه وضعیت ایشان طبق قانون اساسی و قوه قضائیه عمل نماید نه فراقانونی.
اکبر عابدی اشلقی از تهران
۱۸ر۹ر۱۳۹۴

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *