رد صلاحیت یاران هاشمی، آب سردی بر پیکر اصلاحات + جدول


رد صلاحیت سیو چهار نفر از سی و پنج نامزد اصلاح طلب در استان کرمان، آخرین امید اصلاح طلبان را از بین برد تا آنها چشم به بررسی مجدد صلاحیت‌ها بدوزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اصلاح‌طلبان استان کرمان برای انتخابات دوره دهم مجلس امید زیادی داشتند. ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور در میان مطرح‌ترین نامزدهای انتخابات این استان مطرح بود و در کنار او جمع زیادی از یاران هاشمی و نزدیکان سیدحسین مرعشی، فعالیت سیاسی خود را در حوزه‌های مختلف انتخاباتی کلید زده بودند.

سی و پنج چهره اصلاح‌طلب برای ثبت نام در ده حوزه انتخابیه استان کرمان اعلام آمادگی کردند؛ اما سی و چهار نفر از این جمع رد صلاحیت شدند تا  آب سردی بر روی پیکر اصلاح‌طلبان ریخته شود.

به این ترتیب همه برنامه‌ریزی‌های گسترده اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش رو به هم خورد و از همه تنها یک چهره هم برای اصلاح‌طلبان ‌باقی ماند تا  نماینده فعلی زرند تنها گزینه اصلی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات باشد.

گرچه اصلاح‌طلبان تلاش‌هایی کردند تا به بافت و کهنوج هم رنگ اصلاح‌‌طلبی بزنند و از میان گزینه‌های موجود خبرالموجودین را انتخاب کنند. اما نه در رفسنجان و نه در جیرفت و نه در کرمان، گزینه‌ای برای حضور حداقلی اصلاح‌طلبان حتی باقی نماینده است.

ایلنا

آرایش اصلاح طلبان در استان‌های دیگر را از لینک‌های زیر ببینید:

استان‌هایی که اصلاح طلبان در آن تایید نشده‌اند

استان همدان

استان چهارمحال و بختیاری

استان اصفهان

استان فارس

استان آذربایجان شرقی

استان خراسان رضوی

استان خراسان جنوبی

استان سیستان و بلوچستان

استان کرمان

استان اردبیل

استان مازندران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *