حمید رضا شرکا در جمع اساتید دانشگاه تربت حیدریه گفت: مجلس دارای قابلیت های زیادی است که اگر نماینده توانمند و متخصص در این صحنه حضور پیدا کند، قادر خواهد بود، توانمندی های منطقه خود را معرفی و برای معرفی آنها راهکارهای قانونی وضع کند

پسابرجام یک فرصت طلایی برای کشور فراهم آورد

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر گروه پژوهشی برنامه و بودجه و مدیر گروه پژوهشی اقتصاد کلان مرکز تحقیقات راهبردی گفت: موافقت نامه برجام و شرایط پس از آن با عنوان پسابرجام، برای کشور یک فرصت طلایی فراهم کرده که باید از آن درست استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا برادران شرکا روز چهارشنبه با بیان اینکه دولت در خصوص تعامل با جهان وظیفه اش را انجام داد، افزود: در نقطه ای قرار داریم که برای حضور درعرصه بین المللی، شرایط لازم فراهم شده اما هنوز شرایط کافی مهیا نیست.
وی اظهار کرد: بر همین اساس شرایط منطقی حکم می کند از وضعیت به وجود آمده به نحو مطلوب استفاده کنیم. 
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در بخش دیگری لازمه دمکراسی را تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم در دور نخست انتخابات مشارکت پرشوری از خود به نمایش گذاشتند و شایسته است در دور دوم نیز کار ناتمام خود را با انتخاب فرد اصلح تمام کنند. 
وی گفت: در تربت حیدریه امکانات و پتانسیل های خوبی وجود دارد که متاسفانه هنوز از قوه به فعل درنیامده و در درجه نخست زعفران این منطقه است که متاسفانه گمنام مانده و نماینده مردم در مجلس می تواند در این خصوص موثر باشد.
شرکا گفت: مجلس دارای قابلیت های زیادی است که اگر نماینده توانمند و متخصص در این صحنه حضور پیدا کند، قادر خواهد بود، توانمندی های منطقه خود را معرفی و برای معرفی آنها راهکارهای قانونی وضع کند.
حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس دو نامزد بر سر تصاحب آن رقابت می کنند.
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
۶۱۲۱/۵۱۳۲

 

 

انتهای پیام /*

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *