در مراسم رونمایی از فیلم “آی آدم‌ها” مطرح شد؛بنی اعتماد: بسیاری از کودکان دستشان از درمان کوتاه است


مراسم رونمایی مستند "آی آدم‌ها" ساخته رخشان بنی اعتماد و همچنین همایش خیره زنجیره امید عصر امروز در محل کتابخانه ملی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم مرعشی موسس و مدیر خیریه زنجیره امید  در مراسم رونمایی از مستند "آی آدم‌ها" طی سخنانی گفت: این موسسه یک موسسه غیر دولتی است که با هدف حمایت از درمان کودکان محروم زیر ۱۸ سال مبتلا به بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و ترمیمی بدون در نظر گرفتن‌ نژاد، ملیت و مذهب تشکیل شده است. 

وی ادامه داد: هدف ما ارایه بهترین خدمات درمانی به بچه‌هایی است که نیاز دارند در بخش‌های قلبی و ارتوپدی وترمیمی درمان شود و تاکنون بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ کودک بیمار تحت پوشش و درمان قرار گرفته‌اند. 

وی با سپاس از تمام کسانی که در این کار خیر سهیم هستند گفت: گروهی از بهترین پزشکان با ما همکاری دارند و همچنین ما با بیمارستان‌های خوبی طرف قرارداد هستیم اما قصدداریم یک بیمارستان تخصصی و مشخص برای خود بسازیم. 

وی ادامه داد: قرار است این بیمارستان ساخته شود و بعد وزارت بهداشت آن را تجهیز کند. 

وی ادامه داد: همچنین پذیره نویسی صندوق خیره زنجیره امید انجام شده است و توسط بانک‌ها به زودی آغاز می‌شود. 

مرعشی افزود: بیمارستانی که قرار است بسازیم در انتهای خیابان نواب قراردارد و در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و با ۵۴۰ تختخوابی آن را در بر می‌گیرد تمامی کادر پزشکی و هیات مدیره بیمارستان به صورت رایگان برای ما کار می‌کنندو هرچند همه اقشار مختلف می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند اما جامعه هدف ما کودکان محروم است. 

رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم "آی آدم‌ها" نیز گفت: این فیلم یک دل نوشته است و هدف من گسترش نیکوکاری است. 

وی ادامه داد: نیکوکاری و کار خیر با به هم پیوستن حلقه‌های انسانی شکل می‌گیرد واگر این فیلم بتواند به عنوان یک حلقه باعث گسترش عشق و انسان و کمک به کودکان بشود من به هدفم رسیده‌ام. 

بنی اعتماد با اشاره به فعالیت خیریه زنجیره امید در خصوص بیمارستان گفت: امروز باید دست به دست هم بدهیم تا چنین کارهایی به ثمر بنشیند. این بیمارستان نیاز بچه‌هایی است که دستشانش از درمان کودکان است و امروز کودکان بسیاری دستشان از درمان کوتاه است و من امیدوارم روزی برسد که هیچ کودکی نیاز به زنجیره امید نداشته باشد. 

وی با یادی از یدالله نجفی صدابردار فقید صداوسیما, نمایش فیلم‌ "آی آدم‌ها" را به او تقدیم کرد. 

قرار است فیلم‌ "آی آدم‌ها" به زودی در گروه سینمای وتجربه اکران شود. 

اجرای برنامه را باران کوثری و حبیب رضایی برعهده داشتند. 

حبیبی رضایی نیز طی سخنانی گفت: هرچند خیریه‌ها فعال هستند اما دولت باید حتما کمک کند و در وسط میدان باشد و از چنین اموری حمایت کند. 

در برنامه امروز هنرمندانی همچون اصغر فرهادی، نرگس آبیار، محمد حسین قاسمی، باران کوثری، حسین پاکدل، سروش صحت، مجتبی میرطهماسب، علیرضا رضاداد، علیرضا قاسم خان، عاطفه رضوی، مهتاب کرامتی، علیرضا تابش، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیر حسین علم الهدی، جعفرصانعی مقدم، میثم مزلقانی، فروغ میرطهماسب، رویا نونهالی، حسن فتحی، غلامرضا کاظمی دینان، علیرضا داودنژاد، محراب شریفی نیا، آزیتا حاجیان؛ لیلی گلستان و جمعی از اهالی رسانه و هنرمندان حضور داشتند.

رخشان بنی‌اعتمادفیلم آی آدم‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *