تربت حیدریه قهرمان مسابقات اسکیت خراسان رضوی شد


تربت حیدریه- ایرنا- مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت مردان استان خراسان رضوی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم، که در پیست شهید رستم پور بوستان پیشکوه تربت حیدریه برگزار شد، روز شنبه با قهرمانی تیم میزبان پایان یافت.

به گزارش ایرنا در این رقابت ها ۴۵ ورزشکار از شهرهای مشهد، تربت جام، جغتای، فیض آباد، کاشمر و تربت حیدریه، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات در رده نونهالان محمد مرادی، امیرمحمد دلتنگ و ایلیا ارگنجی مقدم به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده نوجوانان امیرمحمد گل محمدی، محمدرضا لطفی و ارسطو باغبان و در رده جوانان نیز صدرا ملک، سعید اسماعیل زاده و معین گلشن اول تا سوم شدند.
در رده بزرگسالان این رقابتها نیز اشکان شیخی، حمید یداللهی و جواد قاضی زاده به ترتیب جایگاه های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
رئیس هیات اسکیت تربت حیدریه در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات یک روزه با هدف معرفی این رشته ورزشی مفرح به خانواده ها و نیز آزمودن میزان آمادگی تربت حیدریه برای میزبانی مسابقات استانی برگزار شد. 
محمد مقدم با بیان این که نفرات نخست هر چهار رده سنی اهل تربت حیدریه بودند، افزود: این نشان از تمرینات خوب و توانمندی بالای اسکیت بازان این خطه دارد.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۵۱۳۲/۶۱۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *