دکتر سعید باستانی نماینده تربت حیدریه:شوراها در عرصه خدمت رسانی گرایش سیاسی خود را کنار بگذارند

تربت حیدریه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای اسلامی در مسیر خدمت رسانی به مردم، سلائق و گرایش های سیاسی و جناحی خود را کنار بگذارند.

به گزارش ایرنا سعید باستانی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان مه ولات اظهار کرد: شوراها که به عنوان منتخبان مردم وارد گود خدمت رسانی شده اند باید تنها به خدمت به مردم بیندیشند.
وی وفاق و همدلی، هدف گذاری مشخص و مدیریت صحیح را ارکان سه گانه موفقیت در خدمت گذاری خواند و از آن به چاره ساز عمده مشکلات یاد کرد.
وی با ابراز تاسف از برخی نارضایی ها که از عملکرد شوراهای اسلامی وجود دارد، افزود: باید این مشکل را پذیرفت و با وفاق و همدلی درصدد رفع آن برآمد و اعضای شورای اسلامی باید بدانند که شورای شهرداری ها نیستند و باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
این نماینده مجلس پیشنهاد تشکیل ستادی متشکل از اعضای شورا و مسئولان شهرستان برای بررسی مشکلات و تلاش برای رفع مورد به مورد آن را داد و گفت: امید است با هدفگذاری مشخص وضعیت موجود را به بهترین نحو تغییر دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد، مرکز شهرستان مه ولات نیز در این نشست گفت: مردم از عدم نظارت کافی و کم کاری های برخی مسئولان گله مندند.
علی اکبر خاکپور افزود: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم موظف به پیگیری مشکلات شهروندان هستند و اگر کم کاری در این خصوص صورت گیرد، خیانت به رای مردم است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان مه ولات در زمینه کشاورزی گفت: محصول شاخص این منطقه پسته است که درآمد زیادی برای شهرستان دارد و انتظار داریم جهاد کشاورزی بر بازار نهاده های آن نظارت بیشتری داشته باشد.
خاکپور وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض آباد را به عنوان تنها مرکز درمانی شهرستان مه ولات نابسامان دانست و گفت: متاسفانه اکنون شهروندان باید برای دریافت کوچکترین خدمات به شهرهای مجاور مراجعه کنند.
وی افزود: این در حالی است که با توجه به حضور چشمگیر خیرین سلامت برای تکمیل تجهیزات و اقدامات زیربنایی در حل مشکلات این بیمارستان، انتظار می رود این نابسامانی ها سامان یابد.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. محمدهادی گفت:

    سلام.اقای دکتر باستانی خدایش اگر شد میخوام بعد ماه رمضان ازدواج کنم اگر امکان داره کمکم کن یتیمم بخدا و کارگرم کسی ضامن من نمیشه برای وام روم نمیشه بیامددفترتون گفتم تو اینترنت حرف دلم بزنم.شماره عابرم ( ۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ )بانک سپه.اندازه یه اجاره خونه یک ودوماه هم راضیم.قربانی هستم.متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *