فرماندار: دومین معدن طلای استان در بردسکن فعال می شود

 

بردسکن- ایرنا – فرماندار بردسکن گفت: دومین معدن طلای بزرگ استان خراسان رضوی تا پایان امسال در این شهرستان راه اندازی و فعال می شود.

به گزارش ایرنا برات علی نیا که سه شنبه در جمع فرزندان شهدای فرهنگی این شهرستان سخن می گفت، افزود: بر اساس مطالعات و اکتشافات صورت گرفته می توان سالانه از معدن طلای سه بندون بیجورد در منطقه کوهپایه ای این شهرستان بیش از ۲۰۰ کیلوگرم طلا استخراج کرد. 
وی گفت: با سرمایه گذاری و اکتشافات صورت گرفته، این معدن ظرفیت آن را دارد تا اشتغال زایی بالایی برای منطقه ایجاد کند.

* دولت یازدهم اخلاق را احیا کرد
فرماندار بردسکن گفت: عده ای در کشور قصد داشتند با تولید فرهنگ تخریب، مردم و بویژه خانواده معظم شهدا را نسبت به مسئولان عالی نظام بی اعتماد کنند اما دولت یازدهم توانست با احیای اخلاق اسلامی، آنان را ناکام گذاشته و قصد آنان را خنثی کند.
علی نیا افزود: شماری از مخالفان در بدترین شرایط، با اقداماتی قصد جفا و عصبانی کردن دولت را داشتند اما دولت هیچ وقت از حرکات و صحبت های آنها عصبانی نشد و قهر نکرد. 
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش، توجه به این حوزه را بیمه کننده کشور در دیگر بخشها برشمرد و گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می تواند ما را از بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی مصون بدارد. 
رئیس شورای آموزش و پرورش بردسکن عنوان کرد: آموزش و پرورش توانسته در راستای احیای امید و نشاط و منویات مقام معظم رهبری و ایجاد وفاق و همدلی در جامعه خوب عمل کند. 
مرکز شهرستان ۷۶ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *