مطهری پس از رای گیری سوال از وزیرکشور درباره پدیده: تا مساله‌ای امنیتی نشود به آن ورود پیدا نمی‌کنیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی ابعاد مساله پدیده شاندیز قابل بررسی است گفت: تا زمانی که سهامداران پول دریافت نکنند فایده ای ندارد.

 

به گزارش ایسنا، علی مطهری پس از رای گیری سوال از وزیر کشور طی سخنانی اظهار کرد: قطعا مقصر اصلی وزیر نیست، بحث این است که مشکل عمومی در کشور داریم. این گونه اتفاقات رخ می دهد مانند پدیده شاندیز، ثامن الحجج و پردیسبان، اما صحبت این است که چرا مجوزهای اولیه صادر می شود.

 

نائب رئیس مجلس افزود: واگذاری سهام در حالی که مجوز نداشته چه معنی دارد؟ تبلیغ صدا و سیما برای چیست؟ آیا به صرف دریافت پول می‌توان تبلیغ کرد؟

 

وی افزود: ۱۲۰ هزار خانواده درگیر این موضوع هستند خود را جای آنها بگذاریم تا مساله ای امنیتی نشود به آن ورود پیدا نمی کنیم، آیا ورود قوه قضائیه در آن شرایط درست بود؟

 

مطری خاطر نشان کرد: همه اینها قابل بررسی است. بنده نمی خواهم دفاع کنم، می گویید ۳۰۰ جلسه برگزار شده تا زمانی که سهامداران پول دریافت نکنند فایده‌ای ندارد.

 

در این هنگام ابتدا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت که ما قولی نمی دهیم و سپس در جایگاه قرار گرفت تا توضیحی دهد اما مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت میکروفون وی را باز نکرد و گفت که طبق آئین نامه وقت شما به پایان رسیده است و نهایتا نائب رئیس مجلس از طرف وزیر کشور گفت که تمامی مصوبات در این زمینه در حال اجراست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *