رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از بی‌توجهی قالیباف به ارائه گزارش پلاسکو به شورای شهر و حضور در مجلس شورای اسلامی گلایه کرد.

تقدیم لایحه بودجه ۹۶ شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران توسط محمدباقر قالیباف

 

رحمت الله حافظی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از  درخواست قالیباف برای حضور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارش حادثه پلاسکو، گفت: واقعیت این است که پیگیری از طرف شهردار تهران صورت گرفته و از مجلس درخواست داشته که وقتی به وی ارائه دهند تا در خصوص حادثه پلاسکو گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این اقدام شهردار تهران جای تامل دارد، گفت: این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شهردار تهران تمایلی به ارائه گزارش به نمایندگان مردم تهران در شورای شهر ندارد و این بی احترامی به مردم پایتخت است.

حافظی با بیان اینکه شورای شهر نهاد بالادستی شهرداری است، گفت: متاسفانه تمایل قالیباف به ارائه گزارش به مجلس به جای شورای شهر سابقه‌دار است به گونه‌ای که در خصوص بحث واگذاری املاک نیز بدون آنکه گزارشی به شورای شهر داده شود شهردار تهران به دیدار نمایندگان مجلس رفت و به آنها گزارش داد و این در حالیست که از اعضای شورا خواسته شد تا زمان رسیدگی قوه قضاییه صبر کنند و تا این لحظه نیز هیچ گزارش مکتوبی به اعضای شورا داده نشده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه اگر قرار به ارائه گزارش باشد باید جلسه‌ای مشترک بین مجمع نمایندگان شهر تهران و اعضای شورای شهر تهران برگزار شود و قالیباف توضیحات خود را در خصوص حادثه پلاسکو بیان کند، گفت: این رفتارها قابل قبول نیست، چرا که توهین به پایتخت نشینان است.

وی افزود: هر چند اعضای شورای درخواست کرده‌اند که شهردار در خصوص حادثه پلاسکو گزارش خود را به صحن شورا بیاورد. اما به نظر می‌رسد شهردار ترجیح داده اول با نمایندگان مجلس صحبت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *