رشد ۴۰ درصدی خدمات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این مدت هزار و ۹۰۸مورد بستری در بخش اورژانس بیمارستان های دانشگاه انجام شد که این آمار نیز نسبت به نوروز پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

تربت حیدریه- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: نوروز امسال ۱۴ هزار و ۱۸۷ مورد مراجعه به اورژانس بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه صورت گرفت که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، محمدرضا بهروز، دوشنبه اظهار کرد: در این مدت هزار و ۹۰۸مورد بستری در بخش اورژانس بیمارستان های دانشگاه انجام شد که این آمار نیز نسبت به نوروز پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه به طور میانگین در روز ۶۷ مورد معاینه در درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) صورت گرفت که این رقم نسبت به پارسال بیش از سه برابر شده، گفت: همچنین در راستای نظارت مداوم بر کار مراکز و پایگاه های فعال نوروزی، هزار و ۲۹ مورد بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به عمل آمده است.
بهروز با اشاره به نقش پررنگ پایگاه های اورژانس در طول ایام نوروز، اظهار کرد: در مدت یاد شده و در مجموع هزار و ۱۸ مورد ماموریت شهری و جاده ای توسط پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه صورت گرفت که از این تعداد ۳۲۵ مورد ماموریت های جاده ای بود.
وی افزود: نوروز امسال متاسفانه شاهد جان باختن یک نفر از هموطنان در تصادف جاده ای در محورهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بودیم.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب خراسان رضوی خدمات می دهد. 
ناوگان آمبولانسی این دانشگاه ۳۹ دستگاه است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 
۶۱۲۱/۵۱۳۲

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *