ورود قهرمان شنای سوم پاراآسیایی به زادگاه خود تربت حیدریه

تربت حیدریه – ایرنا – 'ابراهیم عمرانی' دارنده مدال برنز شنای سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، روز دوشنبه در میان استقبال همشهریان خود وارد تربت حیدریه شد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جدای از سطح فنی بسیار بالای مسابقات، اماراتی ها نسبت به عنوان تیم جمهوری اسلامی که 'خلیج فارس' بود، سخت گیری های زیادی کرده و مدعی بودند خلیج فارس ملاک نیست و خلیج عربی مورد قبول است و برای همین در فرودگاه هم برای ما سختگیری های زیادی کردند.
عمرانی افزود: همچنین قصد داشتند مسابقات را به صورت مختلط برگزار کنند که ما نپذیرفتیم.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان که از ۱۹ آذر ماه به مدت پنج روز در شهر دبی برگزار شد، ۱۲ شناگر به نمایندگی از ایران شرکت داشتند.
سید حمیدرضا امینی افزود: کاروان جمهوری اسلامی ایران با نام 'خلیج فارس' در ۹ رشته ورزشی و با حضور ۳۵ دختر و ۹۵ پسر و با پرچمداری زهرا والا زاده ورزشکار بوچیای کشور در این دوره حاضر شدند.
وی با بیان اینکه ایران در دو دوره گذشته این بازی ها در سال ۲۰۰۹ در توکیو و سال ۲۰۱۳ در کوالالامپور در جایگاه دوم ایستاده بود، گفت: تنها نماینده استان خراسان رضوی در این رقابت ها ابراهیم عمرانی بود که موفق شد در کلاس S12 و با ثبت زمان ۱:۴۲:۴۹ صاحب مدال برنز شود.
به گفته امینی اهمیت این پیروزی زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم وی نابینا است.
شمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان تربت حیدریه چهار هزار و ۶۷۰ نفر است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
۶۱۲۱ /۱۷۴۴
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *