زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری نوشته رافائل ژیوردانو (ترجمه همشهری عزیزمان خانم معصومه خطیبی بایگی )

درباره کتاب :

کتاب «زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» پرفروش‌ترین رمان سال گذشته فرانسه است و تا به‌حال سه میلیون نسخه از آن در دنیا فروخته شده است. این موفقیت برای کتابی که اولین رمان نویسنده‌اش است کم پیش می‌آید. رافائل ژیئوردانو، نویسنده، نقاش و مربی خلاقیت است و همچنین در حوزه روان‌شناسی فعالیت می‌کند.
«زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» داستانی گیرا از زندگی کامییِ سی‌وهشت ساله است که با اینکه خوشبخت به نظر می‌رسد اما احساس می‌کند خوشبختی از او گریخته است. او دنبال یافتن راهی تازه برای رسیدن به خوشبختی است.

«می‌دانید، روزمرگی در نگاه اول، بیماری بی‌خطری به نظر می‌رسد، ولی ممکن است آسیب‌های بزرگی به افراد وارد کند: باعث شیوع مصیبت‌زندگی، سونامی ابهام روحی، بادهای مالیخولیایی فاجعه‌آمیز می‌شود. خیلی زود لبخند در معرض انقراض قرار می‌گیرد! نخندید، این حقیقت دارد! در ضمن، همه این‌ها هنوز بدون در نظر گرفتن اثر پروانه‌ای است. این پدیده هرچه بیشتر گسترش یابد، به افراد بیشتری آسیب می‌زند… روزمرگی‌ای که خوب مهار نشده باشد می‌تواند سطح اخلاق کشور را به طور محسوسی کاهش دهد.»

آدرس دفتر نشر البرز: خیابان دکتر بهشتی . بین چهارراه اندیشه و سهروردی. پلاک ۶۸ . طبقه۲ شماره تماس : ۸۸۴۰۵۱۸۲ و ۸۸۴۱۷۴۴۶ مرکز توزیع: پخش البرز – تلفن: ۸۸۴۲۳۲۱۲ – ۸۸۴۲۳۱۰۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *