دومین المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه آغاز شد

دومین المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه آغاز شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- دومین دوره المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه با مشارکت ۲۶ هیات ورزشی در ۳۶ رشته و پنج گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی کارگران این شهر آغاز شد.

شهردار تربت‌حیدریه روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار این المپیاد گفت: هر چند این المپیاد در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار می شود اما تمرکزش بر ۹ محله هدف از محلات حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار این شهر است.
محمدصادق مجتهدی افزود: رقابت بخش مردان در هشت رشته بوکس، ورزش‌ زورخانه‌ای، بدن‌سازی و پروش‌اندام، کشتی، وزنه‌برداری، فوتسال، موتورسواری و اتومبیلرانی و رقابت ها در بخش بانوان نیز در دو رشته والیبال و یک‌قل دوقل انجام می گیرد و در ۲۶ رشته از جمله شطرنج، فوتبال، کوهنوردی، دو و میدانی، ووشو، تکواندو، کاراته و بسکتبال هم این رقابت ها به صورت مشترک و در هر دو بخش بانوان و مردان برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال با همکاری اداره بهزیستی و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان تربت حیدریه زمینه حضور ورزشکاران توان‌یاب جسمی – حرکتی نیز در این المپیاد فراهم شده است.

شهردار تربت‌حیدریه با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی – ورزشی شهرداری برای برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه اختصاص یافته است افزود: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۶ هزار ورزشکار در این رویداد ورزشی مشارکت کنند.
شمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان تربت حیدریه چهار هزار و ۶۷۰ نفر است و ۳۲ باب باشگاه ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد که هفت باب آن مختص بانوان است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *