فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی : شهید سلیمانی قربانی یک توطئه شد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهید سردار سلیمانیقربانی یک توطئه شده و ایشان در سرزمین کوفه به شهادت رسیده است، گفت که قطعا با توجه به محبوبیت سردار سلیمانی به عنوان قهرمان جنگ علیه تروریسم انتقامی فراسرزمینی و فراملی توسط دوستداران او گرفته خواهد شد.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی رهبر جنبش ضد تروریسم و ضد فتنه بود، فتنه‌ای که داعش و آمریکا شکل دادند او قهرمان جنگ علیه تروریسم بود لذا خون‌خواهان او فراتر از مرزها عمل کردند و منافع آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.
وی افزود: سردار سلیمانی قهرمان دنیای اسلام بود که آمریکایی‌ها با به شهادت رسیدن او تبدیل به منفورترین در تاریخ شدند و در معرض انتقام در فراتر از مرزها قرار خواهند گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره شخصیت این سردار شهید گفت: سردار سلیمانی کسی بود که در برابر داعش جانفشانی‌ها کرد و باعث شد داعش از بین برود از این حیث انتقام شهادت او فراتر از سرزمین خواهد بود.
فلاحت‌پیشه همچنین گفت: از ابتدای کشته شدن پیمانکاران آمریکایی تاکید داشتم که این دامی برای ایرانی‌ها است چون تلاش ترامپ این بود که برای گذر از استیضاح و رسوایی‌های گذشته و حال خود شرایط را تغییر دهد پیش از این هم آمریکایی‌ها، افراد و نیروهایی از خود را برای بهانه‌سازی می‌کشتند. پیش‌بینی کرده بودم که این دامی است که ایرانی‌ها را به کمینگاه بکشاند که این کار هم شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: باید ملاحظاتی صورت می‌گرفت امنیت فرودگاه‌های عراق به صورت پیمانکاری توسط شرکت‌هایی از برخی کشورهای غربی همچون آمریکا و انگلیس تامین می‌شود یعنی آنها علاوه بر استقرار در مراکز حساس امنیتی عراق و کسب سود مالی، سود اطلاعاتی و امنیتی برای خیانت علیه مقاومت و علیه سردار سلیمانی کسب کردند کما این‌که پیش از این هم آمریکایی‌ها جایزه‌ای برای سردار تعیین کرده بودند، لذا در وهله اول معتقدم که سردار سلیمانی قربانی یک توطئه شد ایشان در سرزمین کوفه به شهادت رسید یعنی جایی که همواره محل خیانت بوده، باید به این موضوع از ابتدا توجه می‌شد نمی‌دانم چرا توجهات لازم صورت نگرفت با این‌که مشخص بود دامی برای ایران و جمهوری اسلامی و خود شهید سلیمانی پهن شده است. البته که ایشان به هدف والای خود رسید.
وی شهادت سردار سلیمانی را مصیبتی برای دنیای اسلام خواند و گفت که آمریکایی‌ها با شهید کردن این قهرمان اسلام که قلمروی نفوذش فراتر از حوزه ملی و سرزمینی بود بیش از گذشته خود را تبدیل به کشور منفور تاریخ کرده که انتقام سخت فراسرزمینی و فراملی در انتظارشان خواهد بود (روز نامه جمهوری اسلامی ۱۴ دیماه ۹۸)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *