شهردار تربت‌حیدریه خبر استعفای خود را تکذیب کرد

شهردار تربت‌حیدریه خبر استعفای خود را تکذیب کرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- شهردار تربت‌حیدریه خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت: از ابتدا نیز موضوع استعفا در حد یک حرف بود.

محمدصادق مجتهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضع اعضای شورای اسلامی شهر نیز این بود که در شرایط کنونی استعفا به صلاح شهر نیست.

این در حالی است که شهردار تربت‌حیدریه شنبه همین هفته در گفت و گو با خبرنگاران از ارایه استعفای خود به شورای اسلامی این شهر خبر داد اما  بیشتر اعضای این شورا از این استعفا اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گویند شهردار به مرخصی رفته است.
رییس شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه با بیان اینکه هنوز نامه‌ای در دبیرخانه شورای اسلامی این شهر در این باره ثبت نشده است گفت: شهردار به مرخصی یک هفته‌ای رفته و نامه‌ای مبنی بر اعلام استعفایش ثبت نشده است.
سید مهدی وقفی افزود: اکنون زمان مناسبی برای پذیرش استعفای شهردار نیست و برای پیگیری امور مهمی‌ مانند بافت فرسوده به حضور وی به شدت احساس نیاز می‌شود و در نخستین جلسه اعضای شورا، در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.
در عین حال عضو دیگر شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: شهردار استعفانامه خود را عصر شنبه هفته جاری توسط رییس دفترش به شورای شهر تحویل داده است.
احمد وطن‌دوست افزود: اگر شهردار تربت‌حیدریه تصمیم به کناره‌گیری داشت چرا دو یا سه ماه پیش به این نتیجه نرسیده بود و اکنون با توجه به در پیش بودن عید نوروز، زمان مناسبی برای پذیرش استعفای شهردار نیست.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *