خسرو سینایی به کرونا مبتلا شد .به گزارش مهر، حبیب احمدزاده نویسنده، فیلمنامه‌نویس و مستندساز با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی از ابتلای خسرو سینایی کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به ویروس کرونا خبر داد.

حبیب احمدزاده روز گذشته از ابتلای خسرو سینایی کارگردان باسابقه سینمای ایران به کرونا خبر داد.به گزارش مهر، حبیب احمدزاده نویسنده، فیلمنامه‌نویس و مستندساز با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی از ابتلای خسرو سینایی کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به ویروس کرونا خبر داد.

احمدزاده در این متن آورده است: هرگز دوست ندارم از هیچ‌کس چنین درخواست دردمندانه‌ای داشته باشم، ولی اکنون به دعای خیر شما عزیزان دل، برای دوست گرانقدر و انسان شریف و برادر بزرگوارم جناب استاد خسرو سینایی به خالصانه‌ترین شکل محتاجم. واقعاً مگر سینمای ایران چند مرد کهن اینچنینی دارد؟ او اکنون به واسطه عفونت توأمان ریه و نیز بیماری کرونا در بخش ویژه بیمارستان امیر اعلم از دیروز بستری شده است و تحت تنفس کمکی با دستگاه ونتیلاتور است. همگی از ته دل برای بهبودی‌اش با هر زبانی دعا کنیم.

خسرو سینایی، کارگردانی بیش از ۱۰فیلم مستند و داستانی را در کارنامه خود دارد. «عروس آتش» مطرح‌ترین فیلم کارنامه این کارگردان ۸۰ساله سینمای ایران است که سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را نیز برای او به ارمغان آورد. کارگردانی «جزیره رنگین» در سال ۹۳آخرین تجربه فیلمسازی سینایی در سینما بوده است.

*روزنامه اطلاعات برای این هنرمند عزیز، سلامتی و تندرستی عاجل مسألت دارد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *