درخواست یک پزشک اورژانس از همایون شجریان:در بخشی از نامه کرمانپور که به عنوان یک پزشک اورژانس نوشته، آمده است:« به عنوان شاهدی بر مرگ روزانه بیش از ۲۰۰ هموطن و آسمانی شدن بیش از ۲۰۰ پزشک، پرستار و پرسنل مظلوم بهداشت و درمان این مملکت، از شما که اکنون همایون آواز ایران هستید، متواضعانه می‌خواهم از مردم خوب سراسر ایران بخواهید در این داغ جانگداز با تاسی از خاکسپاری مظلومانه بیش از ۲۰۰ مدافع سلامت، از هرگونه تجمع خودداری ورزند.

درخواست یک پزشک اورژانس از همایون شجریان

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درخواست کرد که با تاسی از خاکسپاری مظلومانه بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت، از هرگونه تجمع در مراسم تدفین استاد آواز ایران در شرایط فعلی ویروس کرونا، خودداری شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین کرمانپور در نامه ای با عنوان “نامه‌ای به فوریت تقدیم به فرزند گرامی اسطوره هنر ایران” خطاب به همایون شجریان ضمن ابراز تسلیت عمیق خود، از پاندمی کرونا به عنوان سونامی مهیب یاد کرده که هر جنبشی را به مثابه دمیدن در آتش نسل کشی این بیماری می کند.

در بخشی از نامه کرمانپور که به عنوان یک پزشک اورژانس نوشته، آمده است:« به عنوان شاهدی بر مرگ روزانه بیش از ۲۰۰ هموطن و آسمانی شدن بیش از ۲۰۰ پزشک، پرستار و پرسنل مظلوم بهداشت و درمان این مملکت، از شما که اکنون همایون آواز ایران هستید، متواضعانه می‌خواهم ادب، منش و ارادت بی‌نظیر خاندان شجریان به انسانیت را با مناعت و بزرگواری مثال زدنی همیشگی خود چون آب حیاط بخشی بر آتش احساس همه سوگواران پدر بریزید و از مردم خوب سراسر ایران بخواهید در این داغ جانگداز با تاسی از خاکسپاری مظلومانه بیش از ۲۰۰ مدافع سلامت، از هرگونه تجمع خودداری ورزند.

ملتی که سوگوار اسطوره موسیقی ایرانند، هریک سرمایه‌ای بی‌نظیرند و حیف و صد حیف خواهد بود اگر در چنین تجمعی جانی از کف برود.

دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز

باشد که بازبینم دیدار آشنا را

ده روزه مهر گردون افسانه است و افسون

نیکی به جای یاران فرصت شمار یارا

در حلقه گل و مل خوش خواند دوش بلبل

هات الصبوح هبوا یا ایها السکارا

ای صاحب کرامت شکرانه سلامت

روزی تفقدی کن درویش بی‌نوا را

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است

با دوستان مروت با دشمنان مدارا

در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند

گر تو نمی‌پسندی تغییر کن قضا را»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *