ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع:بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از/به ۲۵ مرکز استان، به شرح مندرج در بند۲، ممنوع است زمان آغاز اجرای طرح، ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۲ آبان است.و زمان خاتمه طرح ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ آبان است.

ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اعلام اینکه تعطیلی پنجشنبه‌ها و حضور ۵۰ درصدی کارکنان ادارات برای کاهش شیوع کرونا در البرز به دستگاه‌ها ابلاغ شده و اجرایی می‌شود، گفت: با پیگیری‌های مکرر و همراهی وزیر محترم کشور و با عنایت رئیس جمهور محترم طی مصوبه ستاد ملی کرونا موفق به اخذ موافقت جهت اعمال محدودیت‌های یکپارچه در تهران و البرز شدیم.

عزیزاله شهبازی شامگاه یکشنبه ۱۱ آبان با بیان این مطلب افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از ستاد ملی مقابله با کرونا و گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و براساس مصوبه چهل و دومین جلسه ستاد ملی به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور محترم دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا پایان آبان ماه نسبت به اجرای مصوبه ستاد اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر این اساس ادارات استان باید نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان ۵۰ درصد اقدام و ترتیبی اتخاذ نمایند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، بویژه خدمات ضروری به شهروندان وقفه ای ایجاد نکنند.

استاندار البرز گفت: همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مانند استان تهران است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی افزود: هدف اصلی از تصمیم ستاد، جلوگیری و کاهش ترددهای غیرضرور درون شهری و برون شهری است، که لازم است دستگاه های اجرایی ضمن توجیه کارکنان خود، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

شهبازی گفت: مراکز درمانی، بهداشتی و خدمات رسان مشمول این بخشنامه نیستند.

گفتنی است علاوه بر این اقدامات، بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از/به ۲۵ مرکز استان، به شرح مندرج در بند۲، ممنوع است.
۲-  مراکز استان‌های دارای ممنوعیت عبارتند از: تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.
۳-  اعمال ممنوعیت‌ها در استان‌های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آنها آغاز و به‌صورت یکپارچه، ورود پلاک غیربومی و خروج پلاک بومی ممنوع می‌گردد.

۴-  زمان آغاز اجرای طرح، ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۲ آبان است.
۵-  زمان خاتمه طرح ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ آبان است.
۶-  پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *