سرویس امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

سرویس امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

تاکسی اینترنتی اسنپ به منظور تامین امنیت کاربران مسافر سرویسی به نام «امنیت سفر» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، امکان تماس مستقیم با تیم ویژه‌ی امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس برای کاربران فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی اسنپ، این اولین نسخه‌ی سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تامین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده کامل‌تر خواهد شد.

روابط عمومی اسنپ درباره‌ی حساسیت‌های ویژه‌ای که نسبت به تامین امنیت مسافران در تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، می‌گوید: «امنیت سفر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اسنپ بوده و برای تامین آن یک تیم متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه به صورت ۲۴ساعته در هفت‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند.

سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.»

سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟

سرویس امنیت سفر، با نشان یک سپر آبی‌رنگ، در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز در خود جای می‌دهد.

اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید: از جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.

دانستنی‌های مهم امنیتی

در بخش «دانستنی‌های مهم امنیتی» به سه سوال پاسخ داده شده است: روند تائید صلاحیت رانندگان در اسنپ به چه شکل انجام می‌شود، گزینه‌ی عدم رعایت حریم شخصی چه تاثیری بر امنیت سفرها خواهد داشت و مهم‌تر از همه اسنپ برای امنیت کاربران خود تا به حال چه اقداماتی انجام داده است.

در این بخش مواردی ذکر شده که کاربران با رعایت آن می‌توانند سفر امن‌تری داشته باشند، از جمله پنهان کردن شماره‌ی تلفن همراه‌شان با استفاده از قابلیت «تماس امن»، به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده از طریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و همینطور تطبیق دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر.

تماس با تیم امنیت سفر

«تماس با تیم امنیت سفر» گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در موارد اضطراری به سرعت با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. روابط عمومی اسنپ در توضیح این امکان می‌گوید: «این امکان فقط برای گزارش موارد اضطراری در اپلیکیشن طراحی شده است.

در صورتی که کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس عدم امنیت کنند توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری بودن موقعیت به عهده‌ی خود کاربران است و در صورت نیاز به مداخله‌ی سریع پشتیبانی با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند.

برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در شرایط اضطراری باشند اکیدا به کاربران توصیه می‌کنیم که موارد غیر اضطراری خود را مثل همیشه از طریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.»

تماس با اورژانس

یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر گزینه‌ی «تماس با اورژانس» است. کاربران اکنون می‌توانند در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ به سرعت اورژانس را مطلع کنند.

همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث در حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ میسر باشد. به گفته‌ی روابط عمومی اسنپ، در مرحله‌ی بعدی، امکان ارسال لوکیشن دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.

برای آشنایی با دیگر اقدامات و امکانات اسنپ برای امنیت سفر به اینجا مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *