علی_دهباشی کتاب های کتابخانه شخصی خودش را فروخته است تا کاغذ بخرد برای انتشار شماره نوروزی مجله بخارا. الان او به بیماری کرونا مبتلا شده و بستری است.برای حمایت از بخارا به میدان بیاییم و بخارا بخریم و یادمان باشد ارزش بخارا بسیار بالاتر از آن مبلغی است که برای آن می پردازیم

 

 

 

 

علی_دهباشی کتاب های کتابخانه شخصی خودش را فروخته است تا کاغذ بخرد برای انتشار شماره نوروزی مجله بخارا. الان او به بیماری کرونا مبتلا شده و بستری است.
یکم: همه ی ما آرزوی تندرستی او را داریم و امید داریم در جدال با ویروس آهَرمَنی پیروز شود و حتماً پیروز خواهد شد.
دویّم هم این: هر کدام از ما، دست کم دوتا مجلّه بخارا بخریم؛ یکی برای خودمان و یکی هم هدیه بدهیم؛ به مناسبت فرا رسیدن نوروز. یادمان باشد برای مرگ فوتبالیست ها میلیون ها نفر هشتگ زدند و عزاداری کردند. برای حمایت از بخارا به میدان بیاییم و بخارا بخریم و یادمان باشد ارزش بخارا بسیار بالاتر از آن مبلغی است که برای آن می پردازیم. بخارا نماد فرهنگ، زبان و ادب پارسی و نیاز جامعه ی فرهنگی ایران و دوستاران ادبیات پارسی است. این پیام را به اشتراک بگذاریم و از دوستان خود بخواهیم از بخارا حمایت کنند.
استاد مولوی شناس، محمدعلی موحد یادداشتی برای دهباشی نوشته اند؛ بخوانید:
ای دهباشی عزیز
شنیدم که بالأخره تصمیم گرفتی مردانه به مصاف کرونا بروی و روی‌درروی با او پنجه درافکنی. شک ندارم که پیروز خواهی شد. به محض اینکه عرق جبینت خشک شد تلفن بکن تا صدایت را بشنوم. دست و بازویت نیرومند باد و زانوانت استوار. هر صبح و شام برایت و ان یکاد می‌خوانم. دعات می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر خبرهای خوشم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *