اطلاعیه جامعه تربتیهای مقیم تهران بمناسبت در گذشت زنده یاد خیر نیک اندیش حاج محمود ثباتی همشهری عزیزمان در تهران

 

 

 

 

 

 ((باز گشت همه به سوی اوست ))

با اندوه فراوان  امروز عصر از طریق همشهری عزیزمان دکتر محمد حسن ابریشمی دوست شفیق  و رفیق قدیمی  خبر در گذشت حاج محمود ثباتی را مطلع شدم .

زنده یاد خیر نیک اندیش  همشهری عزیزمان حاج محمود ثباتی از ورزشکاران  قدیم ودوستاران پیشکسوت ورزش دیارمان  بود. ایشان  سالیان زیاد در تهران مشغول فعالیتهای اقتصادی و تجارت لاستیک  بودند ودر این راستا کمکهای بیدریغ به همشهریان و نیازمندان داشتند. ایشان  به توصیه دوست صمیمی و قدیمی  استاد محمد حسن ابریشمی اقدام به تاسیس دبیرستان استعدادهای درخشان که در بلوار ۴۵ متری تربت حیدریه واقع است  نمودند .دبیرستان فوق در سال ۱۳۷۵ افتتاح گردید که یکی از کارهای ماندگارو زیر بنایی در توسعه سیستم آموزشی دیارمان می باشد   چون فرزندان مستعد منطقه تربت حیدریه بصورت شبانه روزی در آن تحصیل کرده و اغلب پس از پایان این دوره اغلب در بهترین دانشگاههای داخل و خارج از کشور ادامه تحصیل میدهند واقعا روان این همشهری گرانقدر همیشه شاد خواهد بود با دعای خیری که از خود به یاد گار گذاشت ( کاظم خطیبی )

خانواده محترم ثباتی

 

خبر در گذشت زنده یاد حاج محمود ثباتی از خیران نیک اندیش دیارمان مارا متاثر ساخت   ضمن عرض تسلیت بخاطر  این ضایعه  دردناک   مارا در غم خود شریک بدارید  .از خداوند متعال علودرجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای کلیه بازماندگان را خواستاریم .

 

 

((جامعه تربتیهای مقیم تهران ))

 

 

 

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. فریدون افتخاری گفت:

    با سلام
    درگذشت دوست وهمکلاس خود را به بازماندگان آن مرحوم . فارغ‌التحصیلان دبیرستان رازی و جامعه تربیتی‌ها تسلیت میگویم.
    روانشاد محمود ثباتی دوستی با ارزش، کشتی گیری ارزنده و انسانی بزرگ بود. آخرین باری که ایشان را ملاقات کردم زمستان سال ۵۸ بود . دوست گرامی دکتر ابریشمی جلدی از کتاب زعفران از دیروز تا امروز را بوسیله ایشان برای بنده ارسال کرده بودند و برای گرفتن آن و تجدید دیدار به منزل ایشان رفتم . مثل همیشه‌ گرم و صمیمی بود . یادش بخیر و جایش خالی

    • کاظم خطیبی گفت:

      با سپاس از شما جناب دکتر افتخاری در صورت امکان در باره مادر و خاله خودتان اگر میسر است مطالبی ازسال فرمایید چون من چند مرتبه برایتان ایمیل زدم با آرزوی بهترینها کاظم خطیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *