چند طرح عمرانی توسط خیران در دانشگاه تربت‌حیدریه در حال اجراست

چند طرح عمرانی توسط خیران در دانشگاه تربت‌حیدریه در حال اجراست

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: چند پروژه عمرانی توسط بنیاد خیران حامی این دانشگاه در حال اجرا است.

حامد کاوه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، مسجد دانشگاه تربت‌حیدریه را بزرگترین طرح از میان طرح‌های خیرساز در این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این مکان مذهبی فرهنگی تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسجد این دانشگاه در زمینی به مساحت هزار مترمربع در ۲ طبقه در حال ساخت است و تاکنون ۶.۵ میلیارد ریال هزینه داشته و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال دیگر توسط خیران به اتمام خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: فعالیت بنیاد خیران حامی این دانشگاه از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز شده و مجموعه ورزشی زنده یاد بابک مروج تربتی این دانشگاه با هزینه ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین این بنیاد ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: ساخت دیگر پروژه های عمرانی از قبیل آلاچیق های محوطه دانشگاه، تامین تبلت و لپ تاپ برای دانشجویان کم برخوردار و بورسیه تحصیلی رتبه های زیر هزار آزمون سراسری پارسال از دیگر  اقدامات بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه است.

کاوه ادامه داد: ساخت سردر دانشگاه و همچنین خوابگاه از پروژه های در دست اقدام این بنیاد است که به همت خیران شهرستان به سرانجام خواهد رسید.

مقدمات تاسیس دانشگاه تربت‌حیدریه با راه‌اندازی آموزشکده فنی در سال ۱۳۸۴ انجام شد و در سال ۱۳۹۱ با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این آموزشکده به دانشگاه ارتقا یافت.

دانشگاه تربت‌حیدریه با ۴۰ عضو هیات علمی و ۲۹ کدرشته در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *