هشدار علم‌الهدی درباره عدم انتخاب فرد دین‌دار

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است گفت: برادران و خواهران بدانید اگر بنا شد برای اداره کشور به دنبال فردی بروید که دیندار نیست، دچار مشکلات بسیاری خواهید شد، اما اگر شرط اول را دین‌داری فرد قرار بدهید.

انتخاب: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است گفت: برادران و خواهران بدانید اگر بنا شد برای اداره کشور به دنبال فردی بروید که دیندار نیست، دچار مشکلات بسیاری خواهید شد، اما اگر شرط اول را دین‌داری فرد قرار بدهید.

علم‌الهدی: دین‌داری را برای انتخاب ملاک قرار دهید

علم‌الهدی:

* بدانید جامعه پیشرفت خواهد کرد زیرا فردی که دین دارد به فکر کودکان بی‌بضاعت و یتیم است ، فردی که دین دارد در مقابل مستضعفان احساس مسئولیت می‌کند و می‌داند باید جهادی کار کند و به دیگران توجه کند.اگر بنا شد که مردم تصور کنند که فرد دیندار به درد اداره جامعه نمی‌خورد و نیازمند فردی است که در فلان دانشگاه خارجی درس‌خوانده باشد و دین ملاک نیست ، این مردم در استخدام شهوت و لذت دیگری درمی‌آیند، بنابراین ما باید با نگاه و مطالعه سیره سیاسی امام صادق علیه‌السلام اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

* ما بایستی عبرت بگیریم و در زندگی به‌درستی تصمیم بگیریم . نمی‌شود کنار بکشیم و به دنبال معیارهای سیاست درست اسلامی نرویم. به دنبال فردی برویم که به دین‌داری او مطمئن هستیم.

* دشمن وقتی دید که امام صادق علیه‌السلام این‌گونه با او مبارزه می‌کند با فتنه‌های مختلف خواستند ایشان را گوشه‌گیر کنند و دست مردم را از ایشان کوتاه کنند که موفق نشدند و درنهایت منصور دوانقی ملعون در خانه امام ششم علیه‌السلام را آتش زد و ایشان را با زهر به شهادت رساند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *