۲ ایستگاه جدید متروی تهران به بهره‌برداری رسید مترو به ایستگاه «مدافعان سلامت» رسید رئیس‌جمهور: ارائه خدمات به مردم در بخش حمل‌ونقل کار بسیار پیچیده و سختی است / شهردار تهران: به قیمت ثابت منابع مالی، در این دوره ۴۲درصد شهر را ارزان‌تر اداره کردیم

مترو به ایستگاه «مدافعان سلامت» رسید

با دستور رئیس‌جمهور، ۲ایستگاه شهرک آزمایش در خط۶ و مدافعان سلامت در خط۷ مترو به بهره‌برداری رسیدند. با افتتاح این ایستگاه‌ها تعداد ایستگاه‌های فعال ناوگان حمل‌ونقل ریلی تهران و حومه به ۱۴۱ایستگاه رسید. مراسم افتتاح روز پنجشنبه در ایستگاه مدافعان سلامت و با حضور شهردار و مدیران شهری و حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
به‌گزارش همشهری، رئیس‌جمهور پیش از صدور فرمان افتتاح ایستگاه مترو مدافعان سلامت، با قدردانی از اقدامات شهرداری تهران در زمینه حمل‌ونقل شهری، گفت: «ارائه خدمات به مردم در بخش حمل‌ونقل کار بسیار پیچیده و سختی است و امروز بسیار خوشحالم که بخش دیگری از خط۷ مترو با نام مدافعان سلامت به افتتاح می‌رسد». حسن روحانی گفت: «تلاش نمایندگان مجلس دوم شورای اسلامی برای فعال‌شدن متروی تهران را به‌خاطر داریم. در آن زمان از مترو، فقط نقشه‌ای روی کاغذ وجود داشت و کاری انجام نگرفته بود. خدا رحمت کند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را که نقش ایشان برای به حرکت درآوردن مترو در تهران بسیار زیاد بود. اینکه امروز تهران ۱۴۱ایستگاه مترو دارد، بسیار خوشحال‌کننده است». رئیس‌جمهور با اشاره به مسئولیت خود و دری نجف‌آبادی به‌عنوان نمایندگان وقت تهران برای پیگیری موضوع راه‌اندازی متروی تهران، افزود: «بسیار خوشحال‌کننده است که تلاش‌های بسیار زیادی طی سال‌های گذشته در این دولت انجام گرفت و امروز شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم و امیدواریم این مسیر ادامه یابد». رئیس‌جمهور همچنین درباره درآمدهای پایدار شهرها گفت: «لایحه منابع مالی پایدار یکی از لوایح بسیار مهم دولت بود که تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شهرداران عزیز را در کشور مرتفع کند».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *