در دیدار با جمعی از مسوولان دولتی عنوان شد تاکید خانواده های کریمی و یاسینی بر برخورد با مسببان حادثه دریاچه ارومیه

تاکید خانواده های کریمی و یاسینی بر برخورد با مسببان حادثه دریاچه ارومیهمادر مهشاد کریمی در مراسم تشییع فرزندش

در چهارمین روز از درگذشت خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا، جمعی از مسوولان با حضور در منزل آنها، با خانواده‌های «کریمی» و «یاسینی» دیدار و همدردی کردند.

به گزارش ایسنا، جمعی از مسئولان دولتی از جمله علی ربیعی (سخنگوی دولت)، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و احمد مسجدجامعی (عضو شورای شهر تهران)، عصر امروز برای ابراز تسلیت و ادای احترام، در منزل خانواده های «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» حضور یافتند.

علی متقیان (مدیرعامل ایسنا)، محمدرضا نادری‌گیسور (معاون خبر ایرنا) و عده ای دیگر از همراهان، مسوولان دولتی را در این دیدارها همراهی کردند.

ادای احترام به خبرنگاران فقید محیط زیست، گفتگو درباره علل وقوع این حادثه تلخ و بررسی ابعاد آن و تاکید خانواده ها بر معرفی و برخورد با مسببان حادثه، محورهای اصلی این دیدارها را شامل می‌شد.

در بخشی از دیدار مسوولان با خانواده کریمی، پدر مهشاد کریمی با انتقاد صریح از عملکرد معاون رییس جمهور در محیط زیست قبل و پس از این حادثه دلخراش، خاطرنشان کرد: امروز قرار نبود اینجا باشیم، باید در مراسم عقد دخترمان می بودیم. غم از دست دادن عزیزمان از یک سو و حرف هایی که می شنویم از سوی دیگر آتش به جانمان می زند. حرفهایی که این آقای مسوول پس از حادثه می زند و تاکید می کند که چرا باید عذرخواهی کنم، جگرمان را خون می کند. تنها کسی که نه عذرخواهی کرد و نه تسلیت گفت، این آقا بود. در صورتی که مسوول دعوت از خبرنگاران او بود. من نمی دانم اجاره چند وَن سالم چقدر می شود که یک اتوبوس را با چنین وضعیتی آورده اند. راننده هم بنده خدا تقصیری ندارد، در این شرایط لوازم یدکی گران است. و شاید بودجه اش نرسیده که لوازم خوب بخرد. اما من نمی دانم چگونه آن آقا به خودش اجازه می دهد که اینچنین با قدرت و نفوذ صحبت کند که همینی که هست! و همه دنیا این مساله را فهمیدند.

پدر مهشاد کریمی در کنار علی متقیان مدیرعامل ایسنا

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *