افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی

افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی

​شهردار منطقه ۲ از افتتاح پنجمین سری از پروژه‌های این منطقه طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول کشت پور عصر امروز  در مراسم افتتاح جمعی از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و… این منطقه که با حضور مجازی شهردار تهران برگزار شد، گفت: از آغاز فعالیت مدیریت شورای پنجم ، با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته چهار سری از پروژه‌ها در این منطقه افتتاح شد و حالا پنجمین سری نیز آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها براساس نیازها و ظرفیت‌های شناسایی شده در تعامل با مردم احصا شده که در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و اجرا شده است، افزود: مهمترین راهبرد ما در منطقه دو، توسعه زیرساخت‌ها، ارتقای سرانه‌ها و حرکت در مسیر هوشمندسازی خدمات شهری است که امروز در افتتاح پروژه‌ها این مهم را در نظر گرفتیم.

وی  با اشاره به افتتاح چند پروژه تفریحی گفت: منطقه ۲ به دلیل داشتن بوستان‌ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است. برهمین اساس پروژه‌های تفریحی و فرهنگی با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شده است و این در حالی است که حمایت از استارت‌آپ‌ها را در راستای کمک به هوشمندسازی شهر در دستور کار قرار داده‌ایم.

همچنین مرکز جامع سلامت روان نیز در این منطقه با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

به صورت نمادین از اولین سالن سینمایی مخصوص کودکان و نوجوانان در محل افتتاح پروژه‌ها افتتاح شد. در این مراسم چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم، امانی، نژادبهرام و فخاری سه عضو شورای شهر نیز حضور داشتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *