مرگ دلخراش فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیمای C-۱۷A آمریکایی!

مرگ دلخراش فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیمای C-۱۷A آمریکایی!

زکی انوری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان یکی از افرادی بود که با سقوط از بدنه هواپیمای آمریکایی در فرودگاه کابل جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، زکی انوری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان یکی از افرادی بود که در تلاش برای گرفتن بدنه هواپیمای نظامی آمریکایی قصد ترک افغانستان را داشت، اما پس از بلند شدن هواپیما سقوط کرد و جان باخت. بخشی از جسد این بازیکن در بدنه هواپیما باقی مانده بود.

صدها نفر به دنبال سقوط کابل و به امید ترک افغانستان در کنار هواپیمای C-۱۷A نیروی هوایی آمریکا در حال دویدن بودند و عده‌ای نیز بدنه هواپیما را گرفته بودند که زکی انوری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان یکی از همین افراد بود. او در این پرواز جان خود را از دست داد. قطعاتی از بدن بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان در محفظه چرخ هواپیمای آمریکایی پیدا شده است.

به گزارش ایسنا، از زمان روی کار آمدن طالبان آینده ورزش افغانستان مبهم است. دو ورزشکار پارالمپیک این کشور نمی‌توانند در توکیو حاضر باشند و تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان نیز عملا منحل شده و باید دید آینده ورزش این کشور چه می‌شود. ورزشی که توانسته بود حتی در المپیک صاحب مدال شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *