گاف بزرگ امنیتی تل آویو؛ موقعیت جغرافیایی صدها پایگاه راهبردی اسرائیل لو رفت

عکس تزئینی است

سرویس خارجی: پس از حملات هکری متعدد به سازمان‌های رژیم صهیونیستی، منابع خبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه موقعیت جغرافیایی صدها پایگاه و تأسیسات راهبردی خود را به اشتراک گذاشت.

ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت فهرستی از مراکز آزمایش کرونا را منتشر کند اما به اشتباه، موقعیت جغرافیایی مراکز حساس این رژیم را منتشر کرد. فایل افشا شده صدها پایگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله برج‌های دیدبانی، بنادر نیروی دریایی، اماکن امنیتی، پناهگاه‌های نظامی، انبارهای تسلیحاتی و پایگاه‌های نیروهای هوایی را بر روی نقشه نشان می‌دهد. این گزارش در حالی منتشر شده است که مرکز اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه لبنان پیشتر موقعیت جغرافیایی چند تأسیسات راهبردی رژیم صهیونیستی در شهرهای فلسطین اشغالی منتشر کرده بود. در هفته‌های اخیر هم نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفته اند.

خبر دیگر اینکه نمایندگان اتحادیه اروپا در شورای امنیت ضمن تاکید بر لزوم توقف شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی، تروریستی اعلام شدن شش مؤسسه حقوق بشری فلسطینی را مایه نگرانی خود دانستند. خبر دیگر اینکه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس با بیان اینکه این جنبش به روابط با ایران افتخار می‌کند و هرگز آن را پنهان نخواهد کرد، گفت حمایت‌های ایران، باعث قدرت مقاومت شد. «خلیل الحیه» با بیان اینکه ایران از حماس همه گونه حمایتی می کند و این حمایت همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد که حمایتهای ایران، عامل کمک کننده به قدرت و توانایی مقاومت در فلسطین بوده و هست.

روزنامه اطلاعات   سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *