مهلت ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد

مهلت ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد

تهران- ایرنا- ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بنا بر درخواست و استقبال ناشران تا روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش ایرنا، ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: ناشران و موزعان (توزیع کنندگان کتاب) خارجی متقاضی شرکت در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و با توجه به نوع فعالیت خود در یکی از بخش‌های آثار لاتین و عربی شرکت کنند.

براین اساس ، ناشران در صورت تمایل به ثبت‌نام در بیش از یک بخش باید اطلاعات جداگانه هر بخش را تکمیل کنند.

نمایندگان ایرانی ناشران خارجی، علاوه بر ارایه نامه نمایندگی و یا اجازه فروش معتبر از ناشران خارجی باید پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یا شهرستان داشته باشند.

همچنین سال مبنای عرضه کتاب‌ها از ۲۰۱۸ به بعد خواهد بود و فروش مجازی فقط برای شرکت‌کنندگانی امکان‌پذیر است که در نمایشگاه حضور داشته و به صورت مستقیم نیز کتاب‌های خود را عرضه کند.

ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا بیست‌وهشتم فروردین ماه ١۴٠١ ادامه دارد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به ۲ شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.ir برگزار می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *