انتشار کتابی جدید از از هنرمند عزیز همشهری استاد کیوان ساکت/تنظیم آثار آهنگسازان بزرگ دنیا برای تار و سه‌تار ‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اثر، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار کتاب جدیدم هستم که عنوان این کتاب «خوشه چین تاک همسایه» است و این اثر اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: این اثر شامل ۲۴ اثر از آهنگسازان بزرگ چون موتزارت، باخ، شوپن، پاگانینی، ویوالدی، چایکوفسکی و… است. این آهنگ‌ها که برای پیانو و ویولن و یا گیتار بوده است را برای ساز تار و یا سه تار ساماندهی کرده‌ام.

این آهنگساز افزود: این اثر در مرحله ویرایش و بازخوانی قرار دارد و من تلاش کردم دفتری منتشر کنم که دارای کمترین ایراد از نظر انگشت گذاری و … باشد. در نوشتن آهنگ‌های این دفتر هنرمندانی چون مجید محمدی، سالار زمانیان و… با من همکاری کرده‌اند.

این هنرمند در پایان گفت: بیشتر این آهنگ‌ها برای ساز پیانو نوشته شده است و من تصمیم گرفتم این آثار را برای ساز تار و پیانو منتشر کنم تا علاقه‌مندان و هنرجویان بتوانند از این اثر استفاده کنند که امیدوارم این کتاب تازه برای افزایش مهارت و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی و نیز علاقه مند کردن بیشتر هنرجویان مفید باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *