کتاب « خاطرات بازداشتگاه نظامی گیپویی ستوان یکم رضا محتشمی سرتیپ بعدی» توسط همشهریان گرامی خانم گلزاره محتشمی و آقای محمد حیدر خزاعی منتشرو در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

این کتاب که روایتی از جنگ جهانی دوم است که علیرغم بی طرفی ایران، این کشور مورد تهاجم دولتین روس و انگلیس قرار می گیرد و در ضمن آن عده ای از افسران ارشد و غیر ارشد ارتش کشورمان توسط روسها بازداشت و به زندان گیپویی عشق آباد روسیه اعزام می گردند. این خاطرات توسط سرکار خانم گلزاره محتشمی فرزند روانشاد محتشمی باز نویسی و حمایت مالی می شود و با کوشش همشهری عزیزمان آقای محمد حیدر خزاعی منضماتی تحت عنوان « جفاهای روسیان وانگلیسی ها در طول تاریخ به ملت ایران و…» به آن افزوده گردید و این کتاب در ۵۶۰ صفحه توسط انتشارات رای نو در تهران به تعداد محدودی به چاپ رسیده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. همشهریان عزیزی که مایل به تهیه¬ی آن هستند می توانند با شماره همراه ۰۹۱۲۵۳۳۳۷۹۴ آقای سیدکاظم خطیبی هماهنگی نمایند. ضمنا برای همشهریان محترم تخفیف ویژه در نظر گرفته شده در صورت تمایل لطفاً وجه کتاب را به شماره کارت عابر بانک خانم گلزاره محتشمی واریز نمایند
شماره عابر بانک ۶۰۳۷-۶۹۷۶-۰۸۴۷-۳۲۲۶ بانک صادرات ، شعبه صاحبقرانیه.

 

((گلزاره محتشمی – محمد حیدر خزاعی ))

کتابهایی را که در بالا مشاهده می فرمایید، تالیفات همشهری سختکوش وتلاشگر مان آقای محمد حیدر خزاعی است که از سال ۱۳۸۴ تاکنون تحت عناوین مختلف نگارش شده است. البته تعدادی از عناوین به چاپ رسده اند و تعداد زیادی در انتظار اخذ مجوز وسپس انتشار هستند. اینجانب سید کاظم خطیبی به نوبه خود به این همشهری عزیزمان خسته نباشید گفته و از اینکه در راه اعتلای فرهنگ دیارمان کوشش مبذول می دارند تشکر و قدر دانی می کنم.

(( کاظم خطیبی))

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *