مدیر این شهرک سینمایی و تلویزیونی به ایسنا اعلام کرد «لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

ساخت و سازهای وسیع پروژه‌های تاریخی مانند سریال «سلمان فارسی»، بازدید عمومی در شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی را برای مدتی متوقف کرده است.

مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی ـ با اعلام اینکه بازدید از این شهرک در حال حاضر امکان پذیر نیست، درباره علت این امر به ایسنا توضیح داد: به تازگی شروع به بازسازی یکسری از لوکیشن‌ها کرده‌ایم و همچنین یکسری از پروژه‌های ما مثل «سلمان فارسی»، «نائله» و «سرزمین پریزاد»، ساخت و ساز وسیعی دارند. ضمن اینکه بازسازی خیابان لاله زار هم شروع شده است؛ لذا شرایط از لحاظ ایمنی برای بازدیدکنندگان شهرک چندان مناسب نیست و ممکن است حادثه‌ای بر اثر ساخت‌وسازها رخ دهد، برای همین فعلا بازدید از شهرک را متوقف کرده‌ایم.

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است
تصاویری از وضعیت حال حاضر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی

او درباره زمان بازگشایی مجدد این شهرک سینمایی و تلویزیونی گفت: در عرض یک ماه آینده، شهرک غزالی مجدداً بازگشایی می‌شود و می‌توانیم شاهد حضور مردم در این مکان باشیم.

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است
بازسازی خیابان لاله زار در شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی

میرچی با بیان اینکه خیابان لاله زار را خود سازمان صداوسیما با حفظ هویت و اصالت سازه‌هایی که ۴۰ سال قبل توسط زنده یاد حاتمی بنا شده، ترمیم می‌کند، درباره مرمت این خیابان تاریخی توضیح داد: کار ترمیم سنگ فرش‌ها تمام شده و کار چیدمان شروع شده است. لاله زار کاملا با روش روز ترمیم می‌شود و سازه نسبت به گذشته ماندگارتر خواهد شد.

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

به گفته مدیر شهرک غزالی، در حال حاضر تعداد پروژه‌های در حال تولید و پیش تولید این شهرک سینمایی به حدود ۱۳ عدد می‌رسد و مجموعه هایی نظیر: «میراث ماندگار»، «فرزند ایران»، «ایران ما»، «جیران»، «شبکه مخفی زنان»، «سرزمین پریزاد»، «نائله»، «خاله شادونه»، «نگاتیو پلاس» و چند برنامه در شبکه امید، در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه تصاویر دیگری از بازسازی شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در این روزها را مشاهده می کنید:

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *