بخش چشم پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه افتتاح شد

بخش چشم پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- بهره برداری از بخش چشم پزشکی بیمارستان دولتی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس بیمارستان امام حسین (ع) امروز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح درمانی گفت: برای راه‌اندازی بخش چشم پزشکی تربت حیدریه با هشت تخت تخصصی افزون بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده‌ است.

دکتر محسن تدین با بیان این که بیمارستان امام حسین (ع) با ظرفیت ۲۷۲ تخت در عمر کوتاه خود به کانون تخصصی درمانی در حوزه شهرستانهای مرکزی و جنوب خراسان رضوی تبدیل شد افزود: روزانه امکان ۱۲ عمل جراحی چشم پزشکی در این بخش فراهم است.

وی اضافه کرد: عمده‌ترین دلیل موفقیت عملکرد بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه بهره مندی از کادر درمان فوق تخصصی، حمایت‌ مالی وزارت بهداشت و درمان و پشتیبانی خیران حوزه سلامت است.

دکتر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از توجه وزارت بهداشت به حوزه درمان این خطه از خراسان رضوی تقویت این بخش به منظور بهره مندی کامل مردم منطقه از شاخص های بهداشتی استاندارد را خواستار شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بیمارستان امام حسین(ع)، بیمارستان نهم دی با ۱۹۰ تخت و کل بخش بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات با ۲۰ تخت را نیز زیر نظر دارد.

۱۹ پایگاه فوریتهای پزشکی و ۱۱۵ پایگاه شهری و جاده‌ای این دانشگاه نیز به ۳۶۳ هزار جمعیت ساکن در شهرهای مرکزی و جنوبی خراسان رضوی خدمات می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *