مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی : اعتراض حق مردم است و صدای این اعتراضات باید شنیده شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون کشور در داخل جنگ رسانه ای دشمن قرار گرفته است گفت: با رفتار معمولی نمی توان جلو جنگ رسانه ای دشمن ایستاد اهالی فرهنگ و رسانه ها باید شرایط موجود جامعه را تبیین کنند.

 اعتراض حق مردم است و صدای این اعتراضات باید شنیده شود

به گزارش ایلنا،علیرضا نوروزی در همایش “چالش ها و امیدها در ایران” که در سالن تالار مجتمع فرهنگی، هنری شمس در ارومیه برگزار شد، گفت: جنگ امروز دشمن روی سکوهای فرهنگی شکل گرفته است و دشمن برای جنگ فرهنگی در ایران سرمایه گذاری کرده است.

نوروزی اظهار کرد: امروز همان جریان با ارزش افزوده و تحریم و جنگ رسانه ای دشمن شروع شده و برای دشمن هیچ فرقی ندارد که چه کسی کشته می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مسئله امروز مسئله فساد است که سال هاست رهبر انقلاب به آن تاکید دارند و باید این مسئله پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات  معیشتی مردم باید جبران شوند، یاد آور شد: اعتراض اصولی حق مردم است و باید صدای این اعتراضات شنیده شود، باید با تبیین درست و یافتن زبان وفهم مشترک جریان پیش رو را مدیریت کرد.

نوروزی، با بیان اینکه هم اکنون کشور  در داخل جنگ رسانه ای دشمن قرار گرفته است گفت: با رفتار معمولی نمی توان جلو جنگ رسانه ای دشمن ایستاد اهالی فرهنگ و رسانه ها باید شرایط موجود جامعه را تبیین کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *