وعده مخالفان برای برگزاری بزرگترین تظاهرات تاریخ پاکستان

وعده مخالفان برای برگزاری بزرگترین تظاهرات تاریخ پاکستان

تهران- ایرنا – سناتور «فیصل جاوید خان» از حزب تحریک انصاف پاکستان اعلام کرد عمران خان که ریاست این حزب را به عهده دارد بزرگترین تظاهرات ضددولتی در تاریخ پاکستان را در روز ۲۶ نوامبر (۵ آذر) رهبری خواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روزنامه «داون» پاکستان، سناتور «فیصل جاوید خان» از حزب تحریک انصاف پاکستان در حساب کاربری توئیتر خود نوشت رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، عمران خان، نخست وزیر برکنار شده این کشور قرار است بزرگترین اعتراض مسالمت آمیز در تاریخ این کشور را روز ۲۶ نوامبر (۵ آذر) در راولپندی رهبری کند.

وی در ادامه نوشت مطالبه مردم انتخابات زودرس است تا کشور را از مشکلات کنونی که با آن مواجه است نجات دهد. این موضوع کشور و مردم تهیدست است.

از سوی دیگر «اسد عمر» از اعضای ارشد این حزب به مردم شهر راولپندی برای تظاهرات اعلام آماده باش داده است.

«فواد چودری» از دیگر اعضای این حزب نیز مدعی شد تقریبا ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر در تاریخ ۲۵ نوامبر یک روز پیش از این تظاهرات به راولپندی خواهند رسید.

یکی از وزرای پیشین نیز در گفتگویی با رسانه لاهور گفت پاکستان برای نخستین بار در تاریخ شاهد تظاهرات میلیونی در راولپندی خواهد بود.

به نظر می رسد قرار است ۲۶ نوامبر درباره انتصاب فرمانده جدید ارتش پاکستان از سوی دولت این کشور تصمیم گیری شود که موضوع بسیار مهمی در عرصه سیاسی پاکستان محسوب می شود. تلاش عمران خان برای تاثیرگذاری بر روی این انتصاب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *