در باب درخواست ویژه میرسلیم برای اعدام بازداشت‌شدگان در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری: آقای میرسلیم یک سوزن به خود و یک جوال‌دوز به دیگران!

مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا او فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند!
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ – ۲۳ آذر ۱۴۰۱

فرارو- مردی که همین چند وقت قبل (تیر ماه) با چهره‌ای پریشان ماجرای بازداشت و زندانی شدن فرزندش را به جرم مسائل امنیتی (همکاری با گروهک منافقین) برای رسانه‌ها نقل می‌کرد و بسیار عاجزانه از مشکل جسمی و روحی و البته گول خورده بودن فرزنداش سخن می‌گفت، امروز از فاصله بسیار زیاد بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آن‌ها سخن می‌گوید.

به گزارش فرارو، سید مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا وزیر ارشاد دولت دوم هاشمی رفسنجانی و نامزد رسمی حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند! میرسلیم خطاب به فرزنداش گفته بود از دیدگاه من، زندان، مجازات مناسبی برای فردی با این شرایط ضعیف نیست، اما ظاهرا برای فرزند دیگران ماجرا ۱۸۰ درجه متفاوت است!

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. فریدون افتخاری گفت:

    هردم‌از این باغ بری می‌رسد. جلادانی که لباس سیاست مدارپوشیده‌اند و از ترس تمام شدن روزگار دزدی و چپاول دستور به قتل عام می‌دهند. واقعا پیشانی چه انسان‌هایی جای مهر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *