“فاجعه پشت فاجعه”؛ تیراندازی جدید در آمریکا جان ۷ نفر دیگر را گرفت

"فاجعه پشت فاجعه"؛ تیراندازی جدید در آمریکا جان ۷ نفر دیگر را گرفت

تهران – ایرنا – مقام های ایالت کالیفرنیا اعلام کردند که در جریان تیراندازی در ۲ نقطه از شهر هف مون (Half Moon) هفت تن کشته شدند و ضارب نیز دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کشتار مسلحانه در این شهر ساحلی که در ۵۰ کیلومتری جنوب سانفرانسیسکو قرار دارد با عیادت گوین نیوسام (Gavin Newsom) فرماندار این ایالت از مجروحان تیراندازی روز قبل همزمان بود. در جریان تیراندازی دیروز ۱۱ نفر کشته شدند. نیوسام در واکنش به این حوادث پیاپی در صفحه توییتر خود نوشت: فاجعه پشت فاجعه.

ضارب که گویا برای تسلیم وارد پارکینگ یکی از پاسگاه های پلیس شده بود، چونلی ژائو نام داشته و ۶۷ سال سن دارد. رویترز به نقل از مقام های انتظامی نوشت که متهم با کارآگاهان همکاری می کند ولی هنوز انگیزه وی از این تیراندازی مشخص نشده است. در داخل خودروی وی یک تپانچه نیمه خودکار نیز کشف شده است.

قربانیان این تیراندازی کارگران مزرعه بودند و عامل تیراندازی به دلیل اختلافات کاری درست به کشتار همتباران خود زده است.

در جریان تیراندازی دیروز نیز یک مهاجر چینی ۷۲ ساله به شرکت کنندگان در مراسم سال نوی چینی تیراندازی کرده و سپس خودکشی کرده بود.

رویترز به نقل از تارنمای “آرشیو خشونت مسلحانه” نوشت که در ۲۱ روز گذشته از سال ۲۰۲۳ تاکنون ۳۸ کشتار مسلحانه در آمریکا رخ داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *