کتاب آن روزها نوشته همشهری عزیزمان آقای علیرضا بختیاری در اختیار همشهریان تربتی قرارگرفت

 

 

 

((بسم الله الرحمن الرحیم))

همشهریان عزیز و گرامی

با توجه به نگارش چندین کتاب توسط فرهیختگان تربتی که هرکدام در زمینه خاص و با نگرشی ویژه به اوضاع  این شهر نگریسته اند ، کتاب    ( آن روزها) به قلم کمترین (علیرضا بختیاری) که گذر و نظری بر اوضاع اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی تربت حیدریه از مشروطیت تا به حال است به چند هدف نگاشته شده است .

۱- انتقال یکسری آداب ورسوم، خرده فرهنگها، سرگرمی ها ، آداب معاشرت و تعاملات انسانهای دهه های ۴۰وقبل آن به نسل جدید… باتوجه به اینکه موارد مذکور در هیچ سند رسمی و یا کتابهای شسته رفته درج نمی گردد و با مرور زمان به فراموشی سپرده خواهد شد .

۲- ایجاد یک حس زیبا و خاطره انگیز برای کسانی که د ورانهای قبل را تجربه کرده و با این حس بتوانند مرهمی بر زخمهای رسیده از واویلا بازار اقتصادی و اجتماعی فعلی که روح و تن را متعذی دارد  بنهند .

۳- معرفی عده ایی از بزرگان و فحول این دیار که در کتابهای دیگر یا فراموش شده و یا الحق و الانصاف آنها را آنطور که باید و شاید معرفی ننموده اند .

کتاب فوق در دو جلد و در یک مجلد و پانصد صفحه توسط انتشارات (افرا) در تربت حیدریه و نیز چاپخانه ( مهر سیما)چاپ شده است.

با توجه به گرانی سرسام آور کاغذ و هزینه بسیار بالای چاپ ، متاسفانه نتوانستم کتاب را با چاپ افست و تیراژ بالا عرضه نمایم. بدین خاطر  این نوشته  به صورت دیجیتال و با تیراژ بسیار اندک عرضه شده است .

متقاضیان محترم  می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ذیل سفارش چاپ داده تا به تعداد عزیزان ، خدمتشان ارائه گردد.

ارادتمند : علیرضا بختیاری

تلفن تماس:۰۹۱۵۵۳۱۵۲۳۳

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *