سرپرست دانشگاه شریف: پیگیر وضع دانشجویان بازداشتی هستم

 

 

 

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، پیگیری وضعیت امیرحسین مرادی و علی یونسی، دو دانشجوی بازداشتی را از وظایف رئیس دانشگاه دانست و گفت: در یک ماه گذشته علاوه بر ارسال نامه با رئیس قوه قضائیه ملاقات داشته‌ام و به همراه برخی مسؤولان دانشگاه با معاون اول قوه قضائیه نیز جلسه‌ای برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر رسول جلیلی در دیدار مجازی با دانشجویان کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف که با هدف شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنها انجام شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این جلسات ادامه‌دار باشند و چندبار در سال برگزار شوند، زیرا ارزش این جلسات به تداوم آن‌هاست.

وی درباره حضوری شدن فرآیندهای دانشگاه تأکید کرد: در امر بازگشایی دانشگاه برای بازگشت به آموزش حضوری، باید مقررات کشور را رعایت کنیم و وضعیت امتحانات پایان ترم به شرایط کشور و تصمیم‌های نهادهای بالاتر بستگی دارد.

جلیلی همچنین درباره وضعیت امیرحسین مرادی و علی یونسی دو دانشجوی بازداشتی گفت: پیگیری این موضوع از وظایف رئیس دانشگاه است و در این راستا در یک ماه گذشته علاوه بر ارسال نامه با رئیس قوه قضائیه ملاقات داشته‌ام و به همراه برخی مسؤولان دانشگاه با معاون اول قوه قضائیه نیز جلسه‌ای برگزار شده است. امیدوارم پیگیری‌ها موثر باشند و در جلسات بعدی خبرهای خوبی برایتان داشته باشم.

در ادامه این نشست مجازی، دکتر علی‌اکبر ابوالحسنی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: بازگشایی دانشگاه اولویت‌ ما است، اما پروتکل‌های اعلام شده هنوز ابهاماتی دارند که در روزهای آینده به روز شده و محدودیت ما در دانشگاه برای بازگشایی کمتر می‌شود

.سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰    روزنامه اطلاعات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *