دهباشی و بخارا با آرزوی شفا و پیروزی آقای دهباشی بر کرونا این مهمان ناخوانده روی کره زمین! (انجمن زنان پژوهشگر تاریخ اسفند)

علی دهباشی را می‌توان آینه فرهنگ ایران‌زمین در چهل سال اخیر دانست، پاسداشت اهالی فرهنگ آنان که نسل جوان امروز و دیروز بخوبی ایشان را نمی‌شناختند توسط آقای دهباشی آثار قلمی و چهره‌شان نزد همگان با رخ و زبان همسانانشان در آینه فرهنگ نشان داده می‌شد.
در میان اندیشمندان و فرهنگ‌دوستان اعم از زن و مرد بزرگداشتی سال گذشته برگزار شد که در مورد شخص نبود بل در مورد انجمنی بود آنهم انجمنی از زنان، آری بزرگداشت انجمن زنان پژوهشگر تاریخ در بیستمین سال تأسیس گواهی از حمایت آقای دهباشی از نهادهای فرهنگی زنان بود .
کوچکترین مقالات انجمن با نام خاتون بخارا زنی مدبر و پادشاه در ناحیه بخارا در مجله بخارا چاپ شده بود و یا مقالات پراکنده دیگر اما آشنا بودن آقای دهباشی با انجمن و حمایت ایشان در بهمن ۹۸ غنیمتی فرهنگی بسیار بود.
انجمن زنان پژوهشگر تاریخ از خداوند متعال آرزوی شفا و بهبودی آقای دهباشی که گامهای بلندی در پاسداشت و حمایت از بزرگان فرهنگ کشور داشته‌اند دارد و به ایشان می‌گوییم:
آقای دهباشی فرهنگ ایران در این چهار دهه به شما مدیون است خواهش می‌کنیم هر چه زودتر پرتوان پشت میز بخارا قرار گیرید. فرهنگ ایران به قلم شما نیازمند است .
تنتان به ناز طبیبان نیاز مباد
پاینده باشید

انجمن زنان پژوهشگر تاریخ
اسفند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *