اطلاعیه :جامعه تربتیهای مقیم تهران بمناسبت درگذشت زنده یاد دکتر احمد ابریشمی بزرگ خاندان ابریشمی در تهران

((تنها اوست که می ماند ))

خانواده های محترم ابریشمی /بیرجندی

با کمال تاسف مطلع شدیم شنبه شب گذشته زنده یاد دکتر احمد ابریشمی بزرگ خاندان ابریشمی زندگی را بدرود گفت و دوستداران خودرا در غمی بزرگ فروبرد .ضمن ابراز همدردی  مارا در این غم بزرگ شریک  وتسلیت ما را پذیرا باشید . از مهربان مهربانان آرامش روحی برای آن مرحوم و برای کلیه به سوگ نشستگان صبرو بردباری را خواستاریم .

شادروان دکتر احمد ابریشمی پزشکی مهربان و گرانقدر بود که خدمات شایانی در طول عمر خود در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و همچنین بنادر جنوبی ایران انجام داده بود ، در مردمی بودن ودرستکاری شهرت عام داشت ، هیچگاه  از کمک به همنوعان خود دریغ نداشت دکتر ابریشمی اغلب بر بالین بیمارانی که در مناطق محروم قدرت حرکت نداشتند حاضر و با روی باز و بدون هیچ چشم داشتی  آنان را مداوا می کرد.  درسالیان گذشته اغلب اوقات در  جلسات جامعه تربتیهای مقیم تهران شرکت کرده و همکاری صمیمانه ای با تربتیهای مقیم تهران داشت  روحش شاد و یادش ماندگار .

ضمنا مجلس ختم آن مرحوم روزجمعه هشتم مهرماه  جاری از ساعت ۲/۵ الی ۴ بعد از ظهر در مسجد الزهرا واقع در شهرک غرب خیابان هرمزان برگزار می گردد  شرکت فرمایی همشهریان  گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر باز ماندگان خواهد بود .

 

((جامعه تربتیهای مقیم تهران ))

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *