امیرعلی ابوالفتح مطرح کرد چرا برخی از باخت تیم ملی خوشحال شدند؟

 

 

چرا برخی از مردم در شهرهای مختلف کشور از باخت تیم ملی شادی کردند؟ اگر به ایران هم حمله شود آنها خوشحال می‌شوند و برای پیروزی دشمن لحظه شماری می‌کنند؟

به گزارش ایسنا، در حالی که آحاد مردم سه‌شنبه شب پای گیرنده‌های تلویزیون منتظر پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲  و صعود تیم به مرحله بعدی مسابقات بودند، برخی‌ از باخت تیم ملی مقابل آمریکا خوشحال شدند.

امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسایل بین‌الملل و آمریکا در صفحه شخصی توییتر خود با اشاره به شادی‌ برخی‌ها از باخت تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا نوشت: اول از تحریم کشورشان توسط خارجی ها خوشحال می شوند. بعد، از باخت کشورشان در برابر خارجی ها خوشحال می شوند. سپس از حمله به کشورشان از سوی خارجی‌ها خوشحال می‌شوند. حتما از کشتار شهروندان کشورشان توسط خارجی‌ها هم خوشحال می‌شوند. پس از آن از تجزیه کشورشان توسط خارجی‌ها خوشحال می‌شوند.

او با انتشار تصاویری از همدردی و همراهی بازیکنان آمریکایی با بازیکنان ایرانی در پایان مسابقه نوشت: حتی بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا که برای برد در مقابل ایران، ۱۰۰ دقیقه دویدند، تلاش کردند به بازیکنان ایرانی دلداری دهند، آن هم بازیکنان تیمی که با سخت‌ترین فشارهای سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی از سوی کشورشان، آمریکا مواجه شده است، آن وقت رفتار برخی از ایرانی‌ها!

تیم ملی کشورمان از پیش از عزیمت به قطر با حاشیه‌ها و فشارهای سیاسی و تبلیغاتی بسیاری در داخل و خارج از کشور به ویژه از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان در خارج از کشور مواجه بود تا جایی که در بازی نخست خود مقابل انگلیس این فضا کاملا بر روی بازیکنان تیم مشهود بود. اما تیم ملی در بازی دوم مقابل ولز با قدرت و انسجام بیشتری بازی کرد که به برد ۲- ۰ مقابل ولز منجر شد. برای بازی سوم که ایران صرفا به یک تساوی یا برد نیاز داشت که به مرحله یک هشتم صعود کند اما با وجود بازی خوب و تقریبا قابل قبول تیم، ایران ۱-۰ بازی را به آمریکا واگذار کرد و از جام جهانی حذف شد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. فریدون افنخاری گفت:

    راستی آقای امیر علی ابوالفتح،‌(نمیدانم ایرانی هستید یا خیر) جوابتان از این که ایرانی‌هایی که در جنگ هشت ساله همه چیز خود را تقذیم‌ میهن کردند (شخصا سه بار در بدترین شرایط افتخار خدمت در جبهه داشتم ) حالا چنین شده‌اند ؟ شهامت آن را دارید جوابی به پرسش خود بدهید؟
    چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید… گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *