نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و محولات: پیروز حقیقی انتخابات مردم هستند

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات: پیروز حقیقی انتخابات مردم هستند

تربت‌حیدریه- ایرنا- نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و محولات در مجلس یازدهم و منتخب این منطقه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین پیام انتخابات ۱۱ اسفند تنها یک جمله و آن اینکه در این عرصه سیاسی، پیروز واقعی ملت عزیز ایران و در منطقه تربت‌حیدریه نیز پیروز انتخابات جریان خالص مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن زنگنه شنبه شب در ویژه برنامه جشن حضور حماسه سیاسی در مسجد جامع تربت‌حیدریه افزود: این انتخابات دیگر هیچ قیم و صاحبی نداشت و تنها صاحب صندلی مجلس دوازدهم مردم هستند و کسی نمی‌تواند از هیچ جناح و گروهی ادعا کند که صاحب این کرسی ما هستیم.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی دوستان اصلاح‌طلب در مجلس کنونی، شکست جریان اصلاحات را فقدان مشارکت مردم اعلام داشتند و حال آنکه همیشه سهم نیروهای انقلابی در مجلس بیشتر بوده‌است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات: پیروز حقیقی انتخابات مردم هستند

زنگنه خطاب به آن دسته افرادی است که خود را عامل پیروزی می‌دانستند، گفت: چهار سال بر سر مردم و نماینده منت ‌گذاشتند اگر ما نبودیم فلانی پیروز نمی‌شد، اما انتخابات ۱۱ اسفند حقیقتی را آشکار کرد و مردم که ۴۵ سال پیش تصمیم گرفتند و مجسمه پهلوی را پایین کشیدند، این بار نیز ثابت کردند نیازی به پدرخوانده‌های سیاسی ندارند و زمان حزب سالاری و پدرخواندگی به پایان رسیده‌است.

وی مردم ایران را فهیم خواند و اظهار داشت: رهبر معظم به این مردم عزیز اعتماد دارند و امروز این صندلی مجلس هیچ منتی جز منت مردم را نخواهد پذیرفت و البته مردم حق دارند از نماینده خود در حوزه‌های مختلف مطالبه کنند.

زنگنه در ادامه اظهار کرد: در این فرایند بزرگ سیاسی، یک اتحاد برای جریان مردم شکل گرفت و سره از ناسره جدا شد، در عین حال باید مراقب نفوذ آدم‌هایی که هیچ اعتقادی به جریان انقلاب ندارند و در آن رخنه کرده و تفرقه ایجاد می‌کنند، باشیم.

منتخب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه در بخش دیگری با اشاره به اینکه انتخابات ۱۱ اسفند چند نه و چند آری به‌ همراه داشت، گفت: در مرحله نخست این انتخابات نه به جریان‌های مبتنی بر زر و زور و تطمیع و تهدید بود و آفرین به دهیاران و اعضای شوراها و مردمی که به این جریان نه گفتند.

زنگنه بیان کرد: مردم به وعده‌ها، کارهای نمایشی، تطمیع‌ها و بداخلاقی‌ها نه گفتند و به دنبال اخلاق بودند و مفتخرم در این چهار سال به رغم مسایل کذب، تهمت، افترا، کلیپ‌ها و صوت‌هایی که ساختند، نه از کسی شکایت و نه پاسخی دارم.

وی اضافه کرد: این انتخاب آری به رشد، توسعه و پیشرفت بود و مردم تشخیص دادند اگر پیشرفت می‌خواهند، باید به جریان خالص مردم رای دهند، این انتخاب آری به کار جهادی و انقلابی بود و در عین حال مردم این خطه صبورند و هر کس بخواهد کرامت این مردم را زیر سوال ببرد، مدافع مردم خواهم بود.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و محولات در مجلس شورای اسلامی‌گفت: چهار سال آینده، شاهد افتتاح سه پروژه فولادی بزرگ در تربت‌حیدریه خواهیم بود و در عین حال به فضل الهی همه پروژه‌های جاده‌ای، شهری و روستایی و نیز دغدغه اصلی مردم در خصوص آسفالت معابر پایان خواهد یافت.

زنگنه با تاکید بر فضای همدلی اضافه کرد: هر کس هر مطلبی عنوان کرده، من از او گذشتم، به غیر از کسانی که به آنها تهمت و افترا و هتک حرمت شد که در اختیار خودشان است، در عین حال انتخابات تمام شده و کرکره ستادهای تبلیغاتی را پایین بکشید و یک گوشه کار را بگیرید.

وی خطاب به مدیران ادارات نیز گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی که بنا به دلایل شخصی به ستادهای مختلف انتخاباتی می‌رفتند، طبیعی است و ایرادی ندارد، اما انتخابات تمام شده و چنانچه روزی مردم از مدیر دستگاهی گلایه‌مند باشند، صبح فردای آن روز به وزیر آن مدیر نامه خواهم زد، در عین حال به‌دنبال تغییر مدیران نیستم چرا که شان و جایگاه نماینده نیست.

این نماینده مجلس در ادامه سه خبر خوب نیز برای مردم عنوان کرد و افزود: به فضل الهی با تعامل هدفمند و بر اساس مستندات، طول خط و میزان حمل بار و مسافر بعد یک سال و نیم جلسه، استقلال اداره راه‌آهن تربت‌حیدریه قطعی و این موضوع مصوب و ابلاغ شد.

زنگنه همچنین از ارائه طرح ۲۰۰ صفحه‌ای برای تشکیل استان خراسان مرکزی به مرکزیت تربت‌حیدریه به رییس جمهورخبرداد و اضافه کرد: هر چند زندگی در بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای ما برکت دارد، اما با استدلالات علمی تا زمانی که زیر نظر مشهد باشیم روند پیشرفت کند خواهد بود.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در تشریح خبر خوب سوم گفت: یکی از مشکلات اصلی تربت‌حیدریه، نور معابر شهر است که در نهایت هفته قبل موضوع تعویض تمام لامپ‌های خیابان اصلی و تبدیل آن به ال ای دی قطعی شده‌است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار و محسن زنگنه موفق شد بار دیگر اعتماد مردم این منطقه را کسب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *