«علیرضا قربانی» یاد همسرش را گرامی داشت

«علیرضا قربانی» یاد همسرش را گرامی داشت

تهران- ایرنا- «علیرضا قربانی» خواننده سنتی در آخرین کنسرت سال ۱۴۰۲ یاد همسرش را گرامی داشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، آخرین کنسرت علیرضا قربانی در سال ۱۴۰۲ که همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد منیرسادات غیاثی همسر این خواننده همراه شده بود، شامگاه سه‌شنبه- ۲۹ اسفندماه- در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

قربانی در میانه این کنسرت ضمن تبریک فرارسیدن نوروز از همه علاقه‌مندانی که در اجراهای این سال، او و گروهش را همراهی کردند، تشکر کرد.

«علیرضا قربانی» یاد همسرش را گرامی داشت

وی سپس به قرائت یک بیت شعر پرداخت و اظهارداشت: «ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی؛ از این باد ار مدد خواهی چرا غ دل برافروزی». امیدوارم که سال بسیار بسیار خوبی برای مردم سرزمین‌مان، مردم سرافراز کشورمان باشد و دست در دست هم بتوانیم ایران را آباد سازیم و باعث فخر و افتخار در سراسر دنیا باشیم.

قربانی در ادامه گفت: برای یادآوری خودم عرض می‌کنم که امشب مصادف با چهلمین شب از دست دادن همسر نازنینم است. از آن روزی که این حادثه برای ما رخ داده، دعای خیر شما همراه ما بوده است. از این طریق از همه عزیزان و مردم شریفی که به ما دلداری دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. بدانید که اگر حمایت و محبت‌های مردم عزیزمان نبود شاید به این راحتی نمی‌توانستیم این بار سنگین را تحمل کنیم. بنابراین وظیفه انسانی و ذاتی خودم می‌دانم که از همه عزیزانی که به من و خانواده‌ام کمک کردند قدردانی و سپاسگزاری کنم.

«علیرضا قربانی» یاد همسرش را گرامی داشت

این خواننده با اشاره به قطعه بعدی گفت: قطعه‌ای که الان می‌خواهیم برای شما اجرا کنیم، قطعه‌ای است که با آهنگسازی حسام ناصری آماده شده و منسوب به این است که رباعیاتی از ابوسعید ابوالخیر را می‌خوانیم. آنچه مسلم است اینکه این رباعیات قطعا در وصف حضرت حق و مناجات با پروردگار است و سعی می‌کنیم بر اساس حس و حالی که از شما می‌گیریم به صورت بداهه این قطعه را اجرا کنیم، امیدوارم به دلتان بنشیند. من و دوستانم سعی می‌کنیم کاملا بر اساس حس و حالمان در لحظه تصمیم بگیریم و بخوانیم، امیدوارم از پس کار بر بیاییم.

سپس قطعه «می‌دانی تو» به صورت بداهه توسط قربانی و گروهش اجرا شد.

در این اجرا سبدگلی از طرف گروه برگزاری کنسرت روی یکی از صندلی‌های ردیف اول سالن، به عنوان یادبودی از زنده‌یاد منیرسادات غیاثی همسر علیرضا قربانی قرار گرفته بود.

منیرسادات غیاثی ۱۹ بهمن سال ۱۴۰۲ پس از گذراندن دوره‌ای بیماری درگذشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *