در گفت‌وگو با ایرنا؛ زری برومند: فخری خوروش می‌گفت حرف دلت را به بازیگرها نگو اوروز شنبه بیستم خرداد ماه در سن نود و سه سالگی در شهر لس‌آنجلس آمریکا درگذشت.

فخری خوروش

تهران- ایرنا- زری برومند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: فخری خوروش به من می‌گفت حرف دلت را به بچه‌های بازیگر نگو. رازدار باش و فقط کار کن.

زری برومند که در فیلم سینمایی مترسک (حسن محمدزاده ۱۳۶۲) در کنار فخری خوروش ایفای نقش می‌کرد در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: خانم خوروش برای من اسطوره، استاد و بازیگر مهمی بود.

وی افزود: وقتی برای فیلمبرداری مترسک به ارومیه رفتیم تنها آرزویم این بود که خانم خوروش را ببینم چرا که ذوق داشتم بازیگری که قرار است با او بازی داشته باشم را از نزدیک ملاقات کنم و با او حرف بزنم.

برومند با اشاره به آشنایی خود با فخری خوروش و نحوه بازی این بازیگر از طریق تماشای فیلم‌هایی که در آنها ایفای نقش کرده بود، گفت: از بازی خانم خوروش در تاراج بسیار لذت بردم.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: خانم خوروش به معنای واقعی بازیگری بود که احترام سینما و بازیگران و عوامل را حفظ می‌کرد و در تمرین‌ها در نهایت ادب و احترام حضور داشت.

زری برومند: فخری خوروش می‌گفت حرف دلت را به بازیگرها نگو
 زری برومند

برومند از فخری خوروش به عنوان بازیگری توانمند و آشنا به صحنه و دوربین یاد کرد و گفت: مرگ چنین هنرمندان بزرگی برای اهالی سینما و تئاتر درد بزرگی است و جایشان با هیچ کس و هیچ چیز دیگری پر نخواهد شد.

او می‌گوید: تا زمانی که چنین هنرمندانی در کنار ما زندگی می‌کنند باید قدرشان را دانست چرا که بعد از مرگشان چیزی جز آه و افسوس برایمان باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایرنا، فخری خوروش بازیگر سرشناس سینما و تئاتر، روز شنبه بیستم خرداد ماه در سن نود و سه سالگی در شهر لس‌آنجلس آمریکا درگذشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *