کاهش ۷۰درصدی سفرها از مبدا و به مقصد فلسطین اشغالی در سایه جنگ غزه

 

 

جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بر گردشگری آن هم تاثیر منفی گذاشته و آمارها نشان می‌دهد طی دو ماه آخر سال ۲۰۲۳ سفرها به مبدا و مقصد فلسطین اشغالی از فرودگاه بن‌گورین بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، تعداد مسافران به مبدا و مقصد فلسطین اشغالی از فرودگاه بن‌گورین در ۲ ماه آخر سال ۲۰۲۳ کاهش چشمگیری یافت.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد تعداد مسافرانی که از این فرودگاه سفر کردند در ماه نوامبر ۷۸ و در ماه دسامبر ۷۱ درصد کاهش داشته است.

ششم نوامبر، فاینشنال تایمز تحقیقات فوق‌العاده‌ای را درباره تأثیر مخرب اقتصادی جنگ رژیم صهیونیستی علیه  در نوار غزه منتشر کرد که امور مالی شخصی، بازار کار، تجارت، صنعت این رژیم را تحت تاثیر قرار داده است.

فاینشنال تایمز نوشت جنگ «هزاران» شرکت را تحت تأثیر قرار داده است که بسیاری از آنها در آستانه سقوط هستند و کل صنایع را در بحران بی سابقه ای فرو برده است.

داده‌های اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی واقعیت تلخی را نشان می‌دهد: از هر سه کسب‌وکار یکی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر یا تعطیل شده یا با ۲۰ درصد ظرفیت کار می‌کند. بیش از نیمی از شرکت ها بیش از ۵۰ درصد از دست دادن درآمد را تجربه کردند.

وزارت کار رژیم صهیونیستی گزارش می دهد که ۷۶۴ هزار شهروند یا نزدیک به یک پنجم نیروی کار این رژیم به دلیل تخلیه یا خدمت اجباری بیکار هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *