حرف‌های معنادار پزشکیان درباره سقوط هلی کوپتر رئیسی

پزشکیان در مورد علت سقوط هلی کوپتر رئیسی گفت:برای من غیرقابل قبول است که رئیس جمهور ما به سادگی سوار هلی کوپتر بشود بدون اینکه هیچ همراهی یا اسکورتی داشته باشد و یکجایی سقوط کند که بعد از ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروند و در کوه پیدایش کنند.

رئیس جمهور در این باره ادامه داد:اولا چرا باید سقوط کند؟قطعا ما در این فرآیند گیر داشته ایم حالا این باید کارشناسی شود که این گیرها کجاست؟این گیرها را پیدا کنند و وقتی پیدا کردند تکرار نکنند.
وی افزود:گیر بدتر این است که چطور وقتی سقوط می کند هجده،نوزده،بیست ساعت بعد ما می رویم پیدا می کنیم.هجده ساعت بعد اینها رفتند پیدا کردند.لحظه ای که سقوط می کند هلی کوپتر پشت سرش باید ببیند و بعد به سرعت  امدادگر بالای سرش برود،اینها همه بحث هایی است که نشان می دهد ما در مدیریت کارمان اشکال داریم.ما می توانستیم خیلی بهتر از این عمل کنیم.
پزشکیان در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه اتفاقی افتاده است گفت: نمیدانم باید مدیران و مسئولان امنیت ارزیابی و اطلاع رسانی کنند.
ویدیوهای انتقال پیکر شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش
تصاویر اختصاصی تابناک از نقطه سقوط هلی‌کوپتر آیت الله شهید رئیسی

ویدیویی از مسعود پزشکیان در فضای مجازی وایرال شده که درباره سقوط هلی کوپتر حامل شهید رئیسی و هیات همراه، حرف‌های معناداری می‌زند. این ویدیو را در تابناک می‌بینید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *